גרישה סוקולובסקי התמנה לסמנכ"ל ייעוץ ארכיטקטורה והנדסה בטלדור תקשורת

סוקולובסקי בעל ניסיון עשיר של מעל 30 שנה בניהול צוותי הנדסה וארכיטקטורה. בתפקידו האחרון בחברת TeraSky ניהל את הפיתוח העסקי בחברה. קודם לכן, עסק בניהול תחום האחסון באגן הים התיכון בחברת Sun Microsystems, ניהול מחלקת ההנדסה ב-Sun Israel וניהול מחלקת פריסייל חומרה ב-Oracle Israel. גרישה סוקולובסקי הינו בעל תואר שני לפיסיקה ומתמטיקה.

במסגרת תפקידו החדש בטלדור, סוקולובסקי יתמקד בניהול חטיבת ההנדסה אשר אחראית על בניית ארכיטקטורת הפרויקטים היישומים בחברת טלדור. חטיבת ההנדסה היא בעלת חשיבות מרכזית בהליך המכירה וביצירת ערך ללקוחות החברה.

מנכ"ל טלדור תקשורת, בועז יהודה, מברך על המינוי: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של גרישה סוקולובסקי לחברת טלדור תקשורת, ומאמינים כי הוא יוביל מערך הנדסי מקצועי, מיומן וכזה המייצר חדשנות וערך משמעותי ללקוחותינו".

"טלדור, כחברה בעלת ידע והתמחויות רחבות בתחום  תשתיות המחשוב , תקשורת, אבטחת מידע ו- Collaboration , מהווה בסיס רחב ומאפשרת מענה לאתגרים החדשים של מרכזי המחשוב החדשים" מוסיף סוקולובסקי.

"כחברה המובילה בתחומה בשילוב הטכנולוגיות  השונות שצוינו – טלדור רואה את עצמה כמובילה ופורצת דרך בתחומים ובטכנולוגיות החדשות הכוללות בין השאר –  Cloud Computing , אוטומציה ותיזמון ( Orchestration ) של טכנולוגיות ותהליכי המחשוב.

טלדור מספקת פתרונות גמישים המתואמים לצרכים המשתנים תכופות וזאת תוך מתן זמינות מרבית של התהליכים העסקיים השונים של הארגון  וזאת תוך דגש על אבטחת המידע הארגוני בפני האיומים השונים מבית ומבחוץ".

לצפייה בכתבה
חזרה לחדר החדשות