שירותים מנוהלים

טלדור שמה לה למטרה לתת מענה מדויק ויעיל לארגונים. השירותים המנוהלים שלנו מספקים לכם פתרונות מיידיים, יעילים וחסכוניים הן ברמת הציוד והן ברמת השירות.

השירותים שאנו מספקים ילוו אתכם בעולם הדיגיטלי, בצורה המותאמת אישית לצרכיכם ולצרכי הלקוח החדש בעולם דינמי ומשתנה. מערכות המידע הארגוניות שלכם הינן קריטיות לפעילות השוטפת ולפיכך עליהן להיות במיטבן בכל רגע נתון. בין אם מדובר במחשוב שולחני, משתמשים ניידים, עמדות לשירות עצמי, פתרונות תשלום ועוד – כולם צריכים לפעול 24/7 בכל מקום ועם רמת ותודעת שירות גבוהות מאוד.

עמדות שירות עצמי

מובילות שוק, עם למעלה מ 8,000- עמדות הפרוסות ברחבי הארץ ומספקות שירות מהיר ואיכותי 24/7. יש לנו ניסיון עשיר במתן פתרונות אוטומציה של תהליכים ידניים לטובת לקוחות וציבור הצרכנים כאחד, החל מעמדות מידע, עמדות להפקדת המחאות ומזומנים לשוק הפיננסי והקמעונאי, עמדות לחידוש רישיונות רכב, תשלום שוברים, ניהול תורים, עמדות כרטוס, הפקת שוברים ועוד. המומחים שלנו מנוסים בפיתוח פתרונות לעמדות שרות בתחומי הפיננסים, הרפואה, הקמעונאות, הגרלות, דואר, ממשל ושרות פנים ארגוני.

הרקע שלנו בפיתוח עמדות שרות מאפשר לכם להעניק שרות יעיל ואוטומטי במגוון תחומים בכל שעה ביום. בעזרת שיתופי פעולה עם טובי היצרנים בישראל והיצרנים המובילים בעולם כמו diebold nixdorf, נוכל להציע את העמדות המתאימות ביותר לפרויקט שלכם, החל מעמדות המיועדות להצגת מידע בלבד ועד לעמדות חכמות המספקות מוצרים לאחר תהליך קצר. ניתן לשלב במערכות כלים שונים כגון מסכי מגע מתקדמים, כרטיסים מגנטיים, סריקת מסמכים, קריאת ברקוד ועוד.

כחלק מתהליך הפיתוח, נסייע לכם לפתח ולבנות את הממשק המתאים לקהל שלכם, תוך דגש על קלות שימוש שמתאימה לכל משתמש. כמו תמיד, נלווה אתכם גם בשלב ההטמעה, עד לתפעול מוצלח של המערכות באופן שוטף. בעזרת צוות המומחים ופתרונות אינטגרציה מתקדמים, נשלב בין עמדות השרות למערכות המידע הארגוניות שלכם, כדי שאתם תקבלו פתרון מלא מקצה לקצה.

ATM

לטלדור ניסיון רב בתחום מכשירים למשיכת והפקדת מזומנים. אנו מייצגים את יצרן הכספומטים הגדול ביותר בעולם Diebold-Nixdorf למעלה מ-25 שנה בהצלחה רבה. טלדור התקינה ומתחזקת מאות מכשירים ברחבי הארץ עבור מרבית הבנקים בישראל.

ציוד מחשוב היקפי

טלדור שמה לה למטרה לתת מענה מדויק ויעיל לצורך הטבעי של חברות וארגונים מכל התחומים לרוץ קדימה מבלי להביט לאחור. מערך השירות שלנו בנוי להעניק תמיכה טכנית ולוגיסטית רחבת היקף לחברות מכל מגזרי המשק ומעסיק למעלה מ-300 טכנאים בפריסה ארצית, מפעיל באופן שוטף ורציף חמישה מרכזי לוגיסטיקה ברחבי הארץ (חיפה, ירושלים, פתח תקווה, באר-שבע ואילת). כל זה, על מנת שלקוחותינו יוכלו ליהנות משירות מהיר ואיכותי ולהתמקד בליבת העסקים שלהם, על הצד הטוב ביותר.

מרכזי השירות המתקדמים שלנו מאגדים את כל מאפייני התמיכה לתהליכי הבק-אופיס הארגוניים תחת קורת גג אחת, החל ממעבדות תיקונים משוכללות, מחסני חלפים המכילים עשרות אלפי סוגים של פריטים בזמינות מיידית ומענה לפרויקטים יישומיים ולוגיסטיים מגוונים. אנחנו מסוגלים לתפעל עבורכם את מערך התמיכה הארגוני, תוך שמירה על רמות שרות פנים ארגוניות. בנוסף אנחנו מציעים מיקור חוץ של תהליכים כגון תמיכה טלפונית ו- Help Desk, תחזוקת רשתות באופן מקומי או מרוחק, תחזוקת אתרים, הדרכות ועוד.

אנו מתמחים בניהול ותיאום בין מחלקות שונות בארגונים גדולים, החל ממחלקות השיווק והתפעול ועד לאחרון האגפים הטכנולוגיים, תוך תיאום משימות מול ספקי הציוד החיצוניים בהתאם לצרכי הארגון. אנו יודעים להתאים את תשתיות החשמל, הלוגיסטיקה והבטיחות לרמת השדרוג של מערכי הטכנולוגיה, כאשר אנו מצויים בסינרגיה מתמדת עם חטיבות וצוותים נוספים בטלדור, לרבות יועצים, מנתחי מערכות ומפתחים מן השורה הראשונה.

אנו מתגאים בשרות מהיר, מיידי ורציף בכל נקודת מקום בישראל. המומחים שלנו, שעוברים הכשרות, תהליכי הסמכה והתנסות במעבדות היצרנים המובילים באופן קבוע, זמינים בכל עת להתמודד עם מעל ל-50,000 קריאות בכל חודש. מוקד השליטה והבקרה של טלדור מצויד באמצעי הטכנולוגיה המתקדמים ביותר, המאפשרים זימון מומחה ישירות לאתר הלקוח במהירות שיא ובפילוח מדויק לפי מיקום גיאוגרפי והתמחות פרטנית.

ארגונים שרוצים להוביל ולעמוד ביעדים אינם צריכים להתפשר על פחות מהטוב ביותר. כבר למעלה מ-20 שנים שאנחנו מטפלים במערכי המחשוב של החברות הגדולות בישראל ומובילים תהליכים חוצי-ארגון שמשדרגים את יכולות הארגון לגבהים חדשים. לא משנה מה גודל הארגון שלכם, גם אתם יכולים לשפר את רמות הזמינות, לייעל תהליכים, להפחית עלויות שוטפות, לעמוד ביעדי אמנת השירות וליהנות משקט נפשי.

תשלום וסליקה

פתרונות סליקה לעסקים, כולל תמיכת EMV, המיוצרים ע"י חברת PAX, מהמובילות בעולם בתחום מסופי סליקה. הפתרון מבוסס על יכולות הפיתוח המוכחות של צוותי ה-IT של טלדור, אשר פיתחו מוצרי סליקה אמינים, קלים לתפעול, מאובטחים בהתאם לדרישות תקן PCI ומותאמים להתמודדות עם מגוון מצבים בשטח.
בעידן שבוא השימוש בתקן EMV חודר לארץ, זה הזמן להתחדש במסופונים חדשניים ואיכותיים של החברה השלישית בגודלה בעולם עם היקף הצמיחה הכי גדול.

בנוסף לעליונות טכנולוגית, היתרונות של טלדור פתרונות תשלום באים לידי ביטוי באמצעות מערך התמיכה הטכנית ושירות הלקוחות של החברה, המכירים את צורכי המגזר הקמעונאי על כל רבדיו ומחויבים ל-SLA קפדני. מערך התמיכה והתחזוקה המתקדם של טלדור פרוס לארכה ולרחבה של ישראל ומאויש על ידי צוות אדיב ומקצועי. הטכנאים של טלדור מתחברים אל מסוף הסליקה ממוקד השירות ופותרים תקלות רבות מרחוק. במידת הצורך, נהנים בתי עסק מתיקון מהיר ותחלופה מיידית של מכשיר הסליקה .

שילוט דיגיטלי

פתרון מלא - מסכים מקצועיים של יצרנים מובילים, תוכנת ניהול מידע, הקמה ותחזוקה
עבור:
• חדרי ישיבות
• לובי ומעליות
• מרחב ציבורי
• פסי מדף


עמדות מחזור בקבוקים

Revendo 9010 - מכשיר חדשני לקליטת בקבוקי שתיה החייבים בפיקדון
המכשיר כולל:
• יחידת קליטה לבקבוקים
• מנגנון דחיסה למוצרי מתכת - Cans
• מנגנון דחיסה למוצרי פלסטיק -PET
• שני תאי אחסון למוצרים הדחוסים (אחד לפלסטיק, שני לפחיות)
• מסך מגע ללקוח
• מדפסת טרמית לפתקיות
• מנגנון הובלה וסידור על שולחן, כולל שולחן עבור מיכלי זכוכית לכ-180 מיכלים

יתרונות:
• חסכון של מאות אלפי ₪ לכל מכשיר והחזר השקעה מהיר
• איסוף והכנסת בקבוקים קל לצרכן
• מכשיר חדשני ומתקדם, אשר משפר את תדמית הרשת
• חסכון בעלויות כוח אדם
• חסכון בשטח אחסון בקבוקים
• שירות זמין ואדיב
ללקוחות 24/7
• ידידותי לאיכות הסביבה
צריך פתרון מותאם אישית?
הודות לעבודה המקצועית של טלדור, מערכת ה- CRM מאפשרת כיום לנהל את הקשר בין שירותי בריאות כללית למבוטחיה באופן יעיל המשפר משמעותית את השירות ללקוח.
מנמ"ר שירותי בריאות כללית
מטרת הפרויקט הינה מתן שירות מהיר ויעיל לאזרחים, שיפור תהליכי הטיפול במסכים וניירת, המשך ביטולם ההדרגתי של הארכיבים הידניים ורישום וביצוע מעקב מסודר של כלל המסמכים המתקבלים במוסד
סמנכ"ל תקשוב ומערכות מידע במוסד לביטוח לאומי
טלדור תקשורת ראויה לתואר שותף השירות המצטיין של סיסקו בשל מקצועיותה הרבה בתחומי ה-Network Security VoIP, WAN, LAN וה-Contact Center. כפועל יוצא מכך, היקף העסקים של טלדור תקשורת מול סיסקו זינק בכ-33% בשנה החולפת.
סגן הנשיא של סיסקו לאזור אגן הים התיכון

לקוחותינו

לכלל לקוחותינו