מיקור חוץ של תהליכים עסקיים

טלדור מציעה לארגונים מכלול של פתרונות טכנולוגיים המבוצעים באמצעות מיקור חוץ בתהליכים עסקיים (BPO - Business Process Outsourcing) ומספקים מענה מקצה לקצה.

הלקוחות שלנו יודעים שכל מה שהם צריכים על מנת להצליח בעידן המידע מצוי ומנוהל עבורם תחת קורת גג אחת. באמצעות קשת פתרונות מתקדמים, שילוב כוח אדם מיומן והתאמה מלאה לצרכים שלכם, החל משלב האפיון הראשוני ועד לשלב ה-delivery – נוכל לסייע לכם לתרגם את פעילותכם לידע משמעותי ולהפיק ערך אמיתי מהמידע המצוי ברשותכם.

 

שירותי מיפוי ופתרונות GIS

מרכז שירותי מיפוי ופתרונות GIS הגדול בישראל, הכולל כ-200 מומחים, הנותנים מענה למעל 60 רשויות מקומיות וללקוחות במגזר הממשלתי והפרטי.
מומחיות באיסוף ומחשוב DATA, מתן שירותי ייעוץ ותמיכה ברגולציות ממשלתיות.
הצוותים שלנו כוללים אנשי מקצוע ממגוון תחומים טכנולוגיים המשלבים כוחות עם מומחי מיפוי כגון גיאודטים, פוטוגרמטרים, גיאוגרפים, קרטוגרפים, שרטטים, מפעילי GIS ועוד.

בין השירותים שאנו מציעים ניתן למצוא פיתוח מערכות והקמת בסיסי נתונים גיאוגרפיים לרישום וניהול מקרקעין (קדסטר) למגזר הציבורי והפרטי, הקמת מערכות GIS ארגוניות המשולבות בליבת העסקים הארגונית ומערכות ניהול תשתיות ארציות ומוניציפאליות במגוון תחומי שוק. אנו מומחים ביצירת מסדי נתונים גיאוגרפיים, לרבות קליטת ומיפוי נתונים, סקרי שטח והשלמות שדה, ניתוח תצלומי אוויר חקלאיים ועירוניים, בקרת איכות לנתונים והסבת נתונים בין מערכות.

פתרונות ממשלתיים ומוניציפליים
בשנים האחרונות ביצעה טלדור בהצלחה עשרות פרויקטים של ניהול מידע גיאוגרפי ושילובו במערכות מידע ארגוניות. בין היתר, היינו אחראים על פיתוח פורטל המפות הממשלתיgovmap ופורטל הנדלן הארצי בשיתוף עם המרכז למיפוי ישראל. באתר מידע שימושי, יקר ערך, לגבי עסקאות הנדל"ן במדינה על בסיס המידע המצטבר אצל גורמי הממשלה האחראיים לתחום המיפוי ורישום הנדל"ן. המידע מבוסס מפה גיאוגרפית, עם מגוון נרחב של חיתוכים ופילוחים, בנושאים חשובים לציבור. הכל ברמה מעודכנת, בממשק שימוש ידידותי ועם גרפיקה מתקדמת.

יחד עם מחלקות נוספות בארגון, מתמחה מרכז ה-GIS שלנו בפיתוח מערכות שליטה ובקרה גיאוגרפיות. פיתחנו את מערכת "שלהבת" עבור נציבות הכבאות וההצלה, אשר מתבססת על טכנולוגיות GIS/GPS מתקדמות. המערכת, הפרוסה במעל ל-20 איגודי הכבאות בישראל, מנהלת אירועים באמצעות הזרמת מידע ופקודות בזמן אמת וסייעה, בין היתר, בהשתלטות על השריפה הגדולה בכרמל.

סריקה פענוח וטיוב נתונים

לשכת סריקה מהגדולות בארץ, במסגרתה ניתנים שירותי סריקת דפים וסריקת מסמכים מאובטחים עם רמת סודיות המותאמת לדרישות הלקוח, פענוח וטיוב נתונים, לעשרות רשויות מקומיות, בנקים ומשרדי ממשלה.
בלשכה נסרקים, מפוענחים ומאורכבים דיגטלית מיליוני דפים בשנה בסטנדרטי איכות גבוהים ובלתי מתפשרים, באמצעות תוכנות ומכונות מן המתקדמות בעולם.

שירותי בחינות למגזר הציבורי

גוף הבחינות היחידי בארץ עם פתרונות מקצה לקצה הכוללים ביצוע של אלפי בחינות בשנה באמצעות: תוכנה חדשנית ובלעדית לבחינות ממוחשבות; שירותי תרגום, הדפסה, אריזה ממוחשבת וסריקה; פריסת מעבדות מחשבים ניידים; תפעול ימי הבחינות העסקה והדרכת טכנאים, משגיחים ובודקים; ציינון הבחינות.

סקרים ומחקרים

ביצוע סקרים ומחקרים בטכנולוגיה חדשנית באמצעות סטטיסטיקאים וחוקרים בכירים, מוקדים טלפוניים מתקדמים, סוקרים מקצועיים ומערכות ממוחשבות. המחקרים שמבוצעים עבור משרדי הממשלה השונים מפורסמים בתקשורת מדי שנה.

מוקדי שירות

טלדור ותיקה ומנוסה בשוק מוקדי השירות, מיומנת בהקמת מוקדים לעבודות קצרות וארוכות טווח,
מתבססת על מרכזיות מהמתקדמות בארץ ובעולם, אנליסטים ואנשי או"ש מנוסים, ומומחיות במתן מענה מקצועי, שירותי ואיכותי.

בקרות

מחלקת בקרה מקצועית מהותיקות בארץ, במסגרתה מתבצעות עשרות אלפי בקרות בשנה במגזר הציבורי ביניהן בקרות חשבוניות, בקרות שטח, בקרות קרינה, בקרות ציוד ותשתיות, ראיונות איכותניים וקבוצות מיקוד. כל אלו על פי מתודולוגיה ייעודית לכל לקוח ויכולת זיהוי פערים באופן שמחולל שינוי של ממש בארגון.

טלדור כרמי ידע

פיתוח וליווי תהליכי למידה בארגונים; ניהול ופיתוח קריירה; הכשרות והסמכות; הטמעת טכנולוגיות; הקמה וניהול מרכזי הדרכה; ניהול פרויקטים הדרכתיים; יעוץ ארגוני תהליכי; הפקת כנסים וימי עיון

• למידה קצרה וממוקדת - Micro Learning / Nano Learning
תהליך מזעור הלמידה מתאפיין בבניית יחידות למידה קצרות, ממוקדות תוכן וברות ספיגה ובפעילויות למידה קצרות טווח.

• למידה מעורבלת – Blended Learning
שיטת לימוד המשלבת הוראה מסורתית, כלומר למידה "פנים-מול-פנים", עם למידה מקוונת.

• למידה פרסונלית - Universal Design for Learning
מבוססת על מסגרת של עקרונות מנחים לפיתוח הכשרות וסביבות למידה גמישות ומותאמות ללומדים.
צריך פתרון מותאם אישית?
הודות לעבודה המקצועית של טלדור, מערכת ה- CRM מאפשרת כיום לנהל את הקשר בין שירותי בריאות כללית למבוטחיה באופן יעיל המשפר משמעותית את השירות ללקוח.
מנמ"ר שירותי בריאות כללית
מטרת הפרויקט הינה מתן שירות מהיר ויעיל לאזרחים, שיפור תהליכי הטיפול במסכים וניירת, המשך ביטולם ההדרגתי של הארכיבים הידניים ורישום וביצוע מעקב מסודר של כלל המסמכים המתקבלים במוסד
סמנכ"ל תקשוב ומערכות מידע במוסד לביטוח לאומי
טלדור תקשורת ראויה לתואר שותף השירות המצטיין של סיסקו בשל מקצועיותה הרבה בתחומי ה-Network Security VoIP, WAN, LAN וה-Contact Center. כפועל יוצא מכך, היקף העסקים של טלדור תקשורת מול סיסקו זינק בכ-33% בשנה החולפת.
סגן הנשיא של סיסקו לאזור אגן הים התיכון

לקוחותינו

לכלל לקוחותינו