יועצי IT

בטלדור כאלף יועצים המועסקים במגזר הציבורי הממשלתי והפיננסי, מפתחי מערכות, מתכנתים, בודקי תוכנה, מומחי Mainframe , מנהלי פרויקטים, מדריכים, מומחי RF ועוד.

מתעניין בפתרון יועצי IT מסוג

גישתם של יועצי טלדור היא כשותפות עסקית של הלקוח לכל אורך הדרך, תוך שמירה על קשר אישי ושוטף בגישת "One Stop  Shop". ליבת פעילותינו היא למידת צרכי הלקוח ודרישותיו הטכנולוגיות בכדי לספק פתרונות בקשת הרחבה ביותר בכלל תחומי הפעילות העסקית. טלדור בעלת אחד מהמאגרים הגדולים בארץ של יועצים טכנולוגים המעניקים חווית שירות ברמה הגבוהה ביותר.

CRM

לטלדור ניסיון עשיר ביישום, הטמעה ותחזוקה של מערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM), החל משלבי הייעוץ והאפיון ועד ולשלבי ההדרכה, ההטמעה והתחזוקה השוטפת. אנו מייצגים את החברות המובילות בעולם בתחום מערכות לניהול קשרי לקוחות, ומתמחים בפיתוח יישומים והטמעת מערכות מתקדמות. צוות המומחים שלנו, הכולל מנהלים, מפתחים, מנתחים ומטמיעים מן השורה הראשונה בישראל בתחום מערכות המידע, ממפים את צרכי הלקוח ומתאימים את המוצר האידיאלי תוך פיתוח היישומים הנדרשים לתהליכי קשרי לקוחות ספציפיים וביצוע ההטמעה וההדרכות הנדרשות. הלקוחות של טלדור כוללים ארגונים מובילים בתעשיית ההיי-טק והטלקום, וכן מהמגזר הציבורי, הבנקאי והפיננסי.

השותפות עם טלדור מאפשרת לכם לקבל תמונת מצב מדויקת בזמן אמת על זמן התגובה ורמת השרות הניתנת ללקוחות שלכם, יחד עם ניתוח המידע המתקבל על ידי יישומי הבינה העסקית המוטמעים במערכת. כמו כן, היכולות המוכחות של טלדור כספק פתרונות IT מוביל מאפשרים לכם ליהנות משירותים משלימים ל-CRM בתחום החומרה, התשתיות והייעוץ.

• Microsoft - Dynamics CRM
כשמדובר בקשרי לקוחות, מערכת Microsoft Dynamics CRM מהווה פתרון אידיאלי לצרכי הארגון. וכשמדובר ביישום פתרונות קשרי לקוחות, הנבחרת המובילה בישראל להטמעת פתרונות על גבי תשתיות Microsoft Dynamics XRM בארגונים, מיושמת במקצועיות עם טלדור. לצוותים שלנו היכרות מעמיקה עם כל ההיבטים הטכנולוגיים של יישומי ניהול קשרי לקוחות הקיימים ב- CRM ומנוסים גם בעיצוב ויישום קווי פעולה עסקיים חדשים לחלוטין שאינם מבוססים על מודולי המכירות, השירות או השיווק הכלולים במערכת. הצוותים המקצועיים של טלדור מיומנים בביצוע שדרוגים למערכות CRM קיימות ובשילוב יכולות GIS (מיפוי מתקדם ונתונים גיאוגרפיים) כחלק מובנה מהמערכת.

• Oracle - Siebel
מערכת Siebel של חברת אורקל היא מערכת ה- CRM המובילה בעולם מזה שנים. כשאר בישראל היא מועדפת על ידי ארגונים רבים כפתרון האידיאלי לניהול קשרי לקוחות.
הערך המוסף של מערכת Siebel בא לידי ביטוי במודולים מתקדמים, בישויות ותהליכים מובנים, לרבות תהליכי Best Practice אשר מעניקים לה גמישות מקסימלית ויכולת התאמה מלאה לכל ארגון.

SAP, Oracle Microsoft ERP

המורכבות הארגונית של ימינו מצריכה מערכות מידע מתקדמות, המסוגלות לספק נקודת מבט הוליסטית על כל מחלקות הארגון. מערכות ה-ERP מייצגת חדשנות טכנולוגית, חשיבה שונה, תפיסה לניהול ארגון תוך ביצוע אופטימיזציה של משאבי הארגון לצורך השגת היעדים והמטרות שהגדיר הארגון. טלדור הינה מהאינטגרטורים המובילים בתחום, ומשתמשת במתודולוגיות המתקדמות מסוגן כדי להבטיח יישום מהיר ומקצועי.
אנו בעלי שותפת זהב של החברות הבכירות בעולם בתחום ה-ERP כגון SAP, Oracle ו-Microsoft, מה שמאפשר לנו להעניק לכל ארגון את הפתרון הטוב ביותר, בהתאמה מלאה, לכל סביבת פיתוח. החל מאפיון והטמעת מערכת ERP חדשה ועד פיתוח שינויים ותוספות למערכת קיימת.

SAP

חטיבת ה-SAP מורכבת ממומחים בהטעמת פתרונות SAP בארגונים. היישום ויצירת הפתרונות מבוסס, בין היתר, על ידע עשיר וניסיון של למעלה מ-15 שנים בייעוץ ויישום תהליכים עסקיים בתחומי הפיננסים, לוגיסטיקה ומשאבי האנוש.
ליבת הפעילות כוללת יישום והטמעת מערכות SAP ERP כפתרון המותאם לעולמות התוכן הייחודיים של הארגון ולתהליכים הרב-ממדיים המתרחשים בקרבו. בין אם מדובר במערכות SAP Business Suite לארגונים גדולים, במגזרי נישה או במערכות SAP Business All-In-One לארגונים בסדר גדול בינוני, מומחי ה- SAP שלנו יודעים להתאים לך את הפתרון הנכון לצרכי הארגון שלך באמצעות פיתוח יישום והפעלת פתרונות מותאמים אישית למערכות מורכבות, תוך שימת דגש על מחויבותם למצוינת ועל האתגרים הנלווים בפרויקט יישום מערכות ERP בארגונים.

טלדור הינה החברה המובילה בישראל ביישום מתודולוגיית ה- Best Practices של SAP. מתודולוגיה המאפשרת שימוש בתהליכים עסקיים מובנים ומוכחים מראש האופייניים לתעשיות הרלוונטיות ללקוח, כבסיס לאפיון מהיר ויעיל במיוחד של מערכת ERP בארגון. כמו כן, אנו מתמחים ביישום באמצעות פלטפורמת ה- Solution Manager של SAP, המשמשת ככלי לניהול איכותי במחזור החיים של כל מערך המידע האינטגרטיבי בארגון.
היתרון של טלדור הוא בניסיון הרב ביישום מערכות SAP ERP בארגונים מובילים בתחומם כגון בית ההשקעות אקסלנס נשואה, רשת שופרסל, עמיעד, משרד האוצר, משרד הביטחון, חברת חשמל, ביוסנס, חברת ההיי-טק ויסוניק, מרכז רפואי עתידי ועוד. הידע והניסיון של טלדור ביישום מערכות SAP, יחד עם שימוש בפתרונות ה- Best Practices וניהול באמצעות כלי ה-Solution Manager, היוו בסיס משמעותי להפחתת עלויות וקיצור לוחות הזמנים.
צריך פתרון מותאם אישית?
הודות לעבודה המקצועית של טלדור, מערכת ה- CRM מאפשרת כיום לנהל את הקשר בין שירותי בריאות כללית למבוטחיה באופן יעיל המשפר משמעותית את השירות ללקוח.
מנמ"ר שירותי בריאות כללית
מטרת הפרויקט הינה מתן שירות מהיר ויעיל לאזרחים, שיפור תהליכי הטיפול במסכים וניירת, המשך ביטולם ההדרגתי של הארכיבים הידניים ורישום וביצוע מעקב מסודר של כלל המסמכים המתקבלים במוסד
סמנכ"ל תקשוב ומערכות מידע במוסד לביטוח לאומי
טלדור תקשורת ראויה לתואר שותף השירות המצטיין של סיסקו בשל מקצועיותה הרבה בתחומי ה-Network Security VoIP, WAN, LAN וה-Contact Center. כפועל יוצא מכך, היקף העסקים של טלדור תקשורת מול סיסקו זינק בכ-33% בשנה החולפת.
סגן הנשיא של סיסקו לאזור אגן הים התיכון

לקוחותינו

לכלל לקוחותינו