%d7%93%d7%a8%d7%95%d7%a9%d7%94-%d7%90%d7%99%d7%a9%d7%aa-help-desk-%d7%9c%d7%92%d7%95%d7%a3-%d7%a4%d7%99%d7%a0%d7%a0%d7%a1%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%90
מספר BB9940
מרכז
תמיכה טכנית

דרוש/ה נציג/ת Help Desk פנים ארגוני/ת לת"א

תיאור התפקיד:

תמיכה במשתמשים ובמערכות קצה, מערכות תקשורת ותמיכה מרחוק ,MS Office, תמיכה טכנית בציוד מחשוב ובמערכות הפעלה, בתפעול יישומים ואפליקציות בנקאיות.

ימי א'-ה'   07:30-16:00 ,  בחלק מימי ב'-ד' 10:00-19:00
שישי  13:00- 07:30 (בהתאם לצורך)

דרישות:

  • תעודת הסמכה בניהול רשתות ו/או בתחום דומה- חובה (כגון: MCSE, MCSA, MCITP)
  • תואר אקדמי – יתרון
  • ניסיון עבודה במרכז תמיכה טלפוני של שנתיים- חובה
  • ניסיון תמיכה ב500 משתמשים ומעלה- חובה
  • ניסיון בתמיכה טלפונית בתקלות מרכזיה מסוג AVAYA / טלפוניה – חובה
  • ניסיון בעבודה עם VMWARE ו- AD
  • ניסיון תמיכה בציוד רשת ומדפסות
  • הכרות עם מערכות ניטור ושליטה מרחוק
  • הכרות עם מערכות NAC- יתרון

 

 

הגשת מועמדות למשרה זו
מספר BB9940 | תמיכה טכנית
דרוש/ה נציג/ת Help Desk פנים ארגוני/ת לת"א
  • סוגי קבצים נתמכים: doc, docx, pdf, jpg, jpeg.
  • המשרות באתר מיועדת לנשים וגברים כאחד