%d7%93%d7%a8%d7%95%d7%a9-%d7%94-%d7%9e%d7%a0%d7%94%d7%9c-%d7%aa-%d7%90%d7%93%d7%9e%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%a1%d7%98%d7%a8%d7%a6%d7%99%d7%94-%d7%95%d7%a8%d7%9b%d7%a9
מספר EV 9503
מרכז
נציגי שירות לקוחות

דרוש /ה מנהל /ת אדמיניסטרציה ורכש!

לארגון גדול ומוכר באזור ת"א דרוש /ה מנהל /ת אדמיניסטרציה ורכש לתפקיד מעניין ומאתגר.
התפקיד כולל: התמודדות עם לו"ז מורכב של מנהל המערך ועמידה ביעדי רכש ומשימות בSAP.
הזדמנות להיכנס לעולם הטכנולוגי ללא ניסיון בתחום!

ניסיון בניהול לשכה, אפשרי מהצבא – לשכות גדולות (תת אלוף ומעלה).
ניסיון בעבודה עם יישומי office – חובה (EXCEL, PPT).
היכרות וניסיון עם מערכת SAP – יתרון משמעותי.

הגשת מועמדות למשרה זו
מספר EV 9503 | נציגי שירות לקוחות
דרוש /ה מנהל /ת אדמיניסטרציה ורכש!
  • סוגי קבצים נתמכים: doc, docx, pdf, jpg, jpeg.
  • המשרות באתר מיועדת לנשים וגברים כאחד