בניית אתרים מקצועיים: יצירת מסע יוצא דופן ללקוחות באמצעות אתר אינטרנט

זהו עידן של מולטימדיה של אתרים, אפליקציות, קטלוגים מקוונים, ופתרונות תקשורת. אלו הם מסעות דיגיטליים ששינו את האופן בו אנשים מתקשרים עם חברות ומוצרים. מסע דיגיטלי של לקוחות מתחיל באתר אבל אינו נעצר שם. 

מסע הלקוחות משתרע על פני מספר סוגים של שיטות תקשורת החל מתיבות יצירת קשר עם הארגון, שירותי צ'טים ועד אפליקציות. שירות בניית אתרים מקצועיים מציע המון הזדמנויות לארגונים לקיים יחסי גומלין עם לקוחות וליצור רושם מתמשך.

תהליך נכון של בניית אתרים מקצועיים מספק יתרונות שלא יסולאו בפז וכולל, בין היתר, ביצוע אופטימיזציה וכוונון עדין של התהליכים כך שחוויית הגולשים תהיה שלמה ומספקת.

תהליך נכון של בניית אתרים מקצועיים מתמקד במה שחשוב

בניית אתרים היא תהליך מורכב שמבוסס על שאלות רבות שמצריכות תשובות שמתמקדות בהשגת המטרות שהובילו לבניית האתר. חברת טלדור מספקת, בין היתר, גם שירותי בניית אתרים מקצועיים שמתמקדים בהשגת המטרות של ארגונים, חברות ותאגידים. 

מאמר זה דן בשיקולים החשובים ביותר שצריך לקחת בחשבון במהלך יצירת אתר, כגון התמקדות במאפיינים שמובילים אנשים לאתר ומשם ליצירת קשר עם בית העסק, פיתוח התוכן הנכון ובנייה נכונה של האתר במונחים של קידום אתרים ומניעת טעויות שעלולות להיות קריטיות.

בניית אתרים מקצועיים

המאפיינים העיקריים של בניית אתרים מקצועיים

מסע הלקוחות יכול להתפרש על פני מספר סוגים של ערוצי תקשורת, עם בניית אתרים מקצועיים ניתן לקבל משוב ממספר מיקומים שונים:

  • ניתוח שיעורי חיפושי האתר ולחיצה עליו בתוצאות החיפוש בגוגל.
  • ניתוח אתרים כמו עמודים ראשיים.
  • שיעורי נטישה מדף הכניסה.
  • שיעורי תגובות למבצעים שמתפרסמים באתר.
  • תיבות נגישות וידידותיות ליצירת קשר.
  • חוות דעת של לקוחות.

החכמה בשירות בניית אתרים מקצועיים היא לדעת איך לפקח על מאפיינים אלו, לנתח אותם ולנקוט בפעולות לשיפור מסע הלקוחות.

בניית אתרים מקצועיים היא יותר מתכנון כותרות עליונות ותחתונות ועיצוב סרגלים

תהליך בניית אתרים מקצועיים צריך להיות מבוסס על השאלות הנכונות, שמכוונות לחוויית המבקרים באתר. 

שירות בניית אתרים גדולים ומורכבים מתמקד במציאת פתרונות לבעיות שמעסיקות את המבקרים באתר, והצגת הפתרונות בעיצוב מגובש ומתקדם. זהו תהליך מיפוי מסע למבקרים באתר ויצירת מסלולים ברורים עבורם.

בניית אתרים מקצועיים אינה קשורה רק לחברה שמספקת את השירותים או ללקוח שמזמין את האתר, כי תהליך נכון הופך את האתר לכלי שתומך בארגון ומספק זרם קבוע ויציב של לקוחות נאמנים. במילים אחרות, כאשר התהליך מתבצע נכון, הוא מתמקד במבקרים ובאופן בו האתר יכול לסייע להם לאתר את המידע הנכון ולעודד אותו לפעול.

בחינה עמוקה של מאפייני המבקרים באתר

אתרים מסחריים מורכבים צריכים לספק תשובות, פתרונות, שירות ומידע שלם ומקיף למבקרים באתר. מטרה זו מושגת באמצעות יצירת רשימת מאפייני המבקרים ותהליך זה לוקח זמן ומחקר.

אבל חשוב לזכור שכשמכירים את בסיס הלקוחות, המידע הזה כבר קיים. אתגרים כמו נקודות כאב, צרכים, יעדים ומכשולי רכישה קודמים קשורים כולם לתוכן שיופיע באתר.

שירות מקצועי ומתקדם של בניית אתרים מקצועיים, ותוכן איכותי מובילים אתרים להמיר בהצלחה מבקרים, ומטרה זו יכולה להיות מושגת רק כשמתאמים את המאפיינים הכלליים של הגולשים לפרסונות בודדות. המטרה היא להציג מידע שונה לכל אדם, ולוודא שמידע זה נגיש בקלות.

ככל שהמבקרים נחשפים למידע שתוכנן סביב צרכיהם ורצונותיהם, כך גוברים הסיכויים להמיר אותם למנויים, ללקוחות פוטנציאליים או למבקרים שמבצעים רכישות.

תוכן שפונה ישירות אל הגולשים

היכולת להכיר באתגרי הגולשים ולספק להם תוכן שתואם את יעדיהם, משיגה הרבה יותר מטרות מכל תכונה או פונקציה שמוצגת באתר. ניתן להשיג מטרה זו רק על ידי מיקוד של תוכן מבוסס פרסונה, שבונה אמון וסמכות בעולם הדיגיטלי, ללא נוכחות פיזית.

יש לעדכן את התוכן כך שיתקשר היטב עם המבקרים באתר. חשוב להבין מי הם, מה הם עושים, עם מה הם נאבקים, ואיך אפשר לעזור להם. התוכן צריך לפנות אל המבקרים בשפתם, ובשום אופן אין להציף אותם בשמות המוצרים ובסמלי המותגים. התוכן צריך פשוט לדבר על הצרכים של המבקרים ולהציע את הפתרונות המתאימים.

מבקרים נכנסים לאתרים מכל מכשיר ודרך כל דף או מאמר

קידום אתרים אורגני שמבוצע היטב מפנה גולשים מדפים בסיסיים ופרסומיים, אל דף הבית של האתר. לכן חשוב לוודא שהעמודים הפנימיים והמאמרים באתר תומכים בניתוב מבקרים ומובילים אותם להתחלת מסע לקוחות חיובי.

אתרים מקצועיים מופיעים בכל מקום באינטרנט, ורק לעתים נדירות מבקרים באתר מגיעים בפעם הראשונה לאתר ומיד מבצעים רכישה. לא. הם באים והולכים ומגיעים לנקודות שונות בתוך מחזור הקנייה שלהם, ולכן תהליך בניית אתרים מקצועיים צריך לספק מספר נקודות אינטראקציה לאורך מסע הלקוחות, ולוודא שבכל נקודה בה המבקר נמצא, הוא יקבל חוויה חיובית.

בניית אתרים מקצועיים: שאלות ותשובות

איך אתר מתחבר ללקוחות יעד?

תהליך בניית אתרים מקצועיים מתמקד בלקוחות היעד של האתר והשגת המטרות הבאות:

  • הצגת תשובות לשאלות המובילות של המבקרים באתר בפעם הראשונה, באופן נגיש, ברור ומהיר.
  • הלקוחות צריכים להרגיש שהגיעו למקום הנכון כדי למצוא את מבוקשם.
  • הלקוחות צריכים להרגיש שהם מתקשרים עם בית העסק בגובה העיניים, ומקבלים תשובות ברורות לשאלותיהם.
  • בחקירת בית העסק מול המתחרים, לקוחות היעד צריכים להבין מה מבדיל אתכם מהמתחרים.

מה זה מיפוי אתר?

מיפוי אתר הוא דף HTML עם רשימת כל עמודי האינטרנט באתר, והוא מיועד לסייע למשתמשים ולגוגל לנווט באתר. 

לאתרים קטנים, שבנויים על עשרה עמודים, בדרך כלל אין מיפוי אתר מכיוון שכל הדפים מקושרים ישירות מדף הבית. אבל בניית אתרים מקצועיים כוללת תוספים רבים שיוצרים מפת אתר מקיפה ומפורטת שתומכת בחוויית הגלישה.

למה חשוב להפריד את תעבורת האינטרנט לתיבות?

ניתן להתאים מסרים שיווקיים לכל פרסונה או דפוסי התנהגות של מבקרים באתר. לאחר הגדרת הפרסונות שעתידים לבקר באתר, ניתן ליצור הודעות ייחודיות שממוקדות לאותן פרסונות, לבטא היטב את ההצעות, וכך להמיר יותר תעבורת רשת.

אחד הצעדים הראשונים בהגדרת אישיות המשתמשים, למשל, הוא תיעוד האנשים שהאתר פונה אליהם והגדרת אפיינים של כל אחד מהם.

מה זה אתר רספונסיבי?

אתר רספונסיבי מותאם לגודל המסך שמשמש את המבקר לצפייה בדף, מה שאומר שהאתר נגיש ללא קשר למכשיר המשמש לגישה אליו. 

אתרים רספונסיביים הם אתרים ידידותיים לניידים, וזהו אחד השיקולים הקריטיים שדורשים תשומת לב קפדנית בתהליך בניית אתרים מקצועיים. 

איך בניית אתרים מקצועיים מניעה לפעולה?

תהליך בניית אתרים מקצועיים מתמקד במשימה החשובה ביותר שלקוחות היעד רוצים לבצע כשהם מגיעים לאתר. השאלות המנחות להשגת מטרה זו הן:

  • האם לקוחות היעד יכולים להשלים במהירות את המשימה שהובילה אותם לבקר באתר?
  • האם האתר תומך במטרה העסקית העיקרית של הארגון?
  • האם חוויית המבקרים באתר מסייעת להם להתגבר על מחסומים ומאפשרת להם לבצע רכישה?

בשורה התחתונה, בניית אתרים מקצועיים צריכה לשרת היטב את המבקרים

חברת טלדור מקיימת שותפויות בכירות עם מגוון ארגונים ממגזרים שונים, כולל תעשיית ההייטק, המגזר הכלכלי, והמגזר הציבורי והביטחוני. אנחנו מלווים ארגונים בפיתוח יכולות בתחומי המובייל וה-Big Data, ומפתחים כלים ייעודיים לגופי ביטחון. 

יש לנו שיתופי פעולה אסטרטגיים עם יצרני התוכנה המובילים בעולם ואנחנו מפעילים צוות שמונה מאות אנשי פיתוח מהמובילים בארץ. כחלק ממערך שלם ומקיף של שירותים שאנחנו מציעים ללקוחותינו, אנחנו מספקים גם שירותי בניית אתרים מקצועיים, בשירות חכם ומהיר, בהתאמה אישית לתקציבים ולצרכים של כל ארגון.

חזרה לחדר החדשות