מצטייני המחשוב 2017 – 5 פרסים לטלדור ואות הוקרה על פועלו למנכ"ל החברה, נתי אברהמי

טקס מצטייני המחשוב 2017 IT AWARDS של אנשים ומחשבים חייך גם השנה לענקית ה-IT טלדור. החברה זכתה בלא פחות מחמישה פרסים יוקרתיים. בנוסף קיבל נתי אברהמי, מנכ"ל החברה, אות הוקרה על פועלה ותרומתה

טקס מצטייני המחשוב 2017 IT AWARDS של "אנשים ומחשבים" חייך גם השנה לענקית ה-IT טלדור. החברה זכתה בלא פחות מ-5 פרסים יוקרתיים. בנוסף קיבל נתי אברהמי, מנכ"ל החברה, אות הוקרה על פועלה ותרומתה הרבה של טלדור לענף.

חמשת הפרסים בהם זכתה טלדור הינם:

  • קטגוריית "ניתוח נתונים, אנליטיקה, BI וBIGDATA-" – פרוייקט אתר הנדל"ן הממשלתי עבור המרכז למיפוי ישראל – באתר מידע שימושי, יקר ערך, לגבי עסקאות הנדל"ן במדינה על בסיס המידע המצטבר אצל גורמי הממשלה האחראיים לתחום המיפוי ורישום הנדל"ן. המידע מבוסס מפה גיאוגרפית, עם מגוון נרחב של חיתוכים ופילוחים, בנושאים חשובים לציבור. הכל ברמה מעודכנת, בממשק שימוש ידידותי ועם גרפיקה מתקדמת.
  • קטגוריית "שיפור תהליכים עסקיים" – פרוייקט שיר"ה דיגיטל עבור בתי הדין הרבניים – מערכת המידע הארגונית של בתי הדין הרבניים. באמצעותה מתנהל כל הליך שיפוטי המתקיים ב- 13 בתי הדין הרבניים בארץ, באופן דיגיטלי מוחלט. המערכת מייעלת החלטות בתהליך בירור היהדות בבתי הדין הרבניים, באמצעות ריכוזן במערכת אינטגרטיבית מתקדמת אחת, מרובת ממשקים לגורמים חיצוניים האמונים על ביצוע החלטות בית הדין ועוד.
  • קטגוריית "גימור, שליטה ובקרה" פרוייקט Proview עבור בנק הפועלים – שליטה, בקרה וניטור בזמן אמת של כלל מערך המכשירים לשירות עצמי בבנק הפועלים (בנקטים, קיוסקים, תורנים ועוד). הגדלת זמינות מכשירים ושיפור רמת השירות ללקוח, תוך שקיפות סטטוס המכשירים לכלל השותפים בתפעול מערך המכשירים בבנק.
  • קטגוריות "מערכות ליבה" – פרוייקט שלהב"ת עבור הרשות הארצית לכבאות – מערכת שליטה ובקרה של כל האירועים המבצעיים והמנהליים שבאחריות נציבות כבאות והצלה. המערכת מרכזת את ניהול האירוע על כל פרטיו, ציוות, שיגור וניהול הכוחות המשתתפים באירוע. למערכת שלהבת יכולת שליטה ובקרה בזמן אמת על כל כוח כיבוי, באמצעות טכנולוגיות GIS/GPS מתקדמות והיא נותנת תמונת מצב מבצעית, מלאה ועדכנית למקבלי ההחלטות ברשות.
  • קטגוריית "יצירת בידול, השגת יתרון תחרותי" – פרוייקט הקמת מערכת טלפוניית IPT לחדרי מסחר עבור בנק לאומי.

2017 IT AWARDS הוא אירוע הענקת הפרסים היוקרתי ביותר בישראל עבור תעשיית המחשוב והוא מוענק זו השנה ה-15 לעידוד המצויינות בארגוני IT המשולבים בכל המגזרים במשק, בסקטור הפרטי, הציבורי והביטחוני. זכייה ב- 5 פרסים באירוע שכזה היא עדות להצלחת טלדור, אשר פתחה את שנת 2018 בתנופה עזה ובשינויים שהופכים אותה לרלוונטית מתמיד ומקדימה את זמנה ביחס למתחרותיה.

"אנו גאים בצוותי העבודה שלנו המובילים את תעשיית ה-IT להישגים חסרי תקדים המזכים אותם ואת טלדור בפרסים היוקרתיים ביותר" אומר נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור. "אנו נמצאים בתקופה מרגשת ומלאת אתגרים. העולם סביבנו הולך ונהייה דיגיטלי יותר ויותר וטלדור כקבוצת ה-IT מהגדולות בארץ, נמצאת בחזית רבים מהאתגרים. האתגר המקצועי הוא שלב אחד בדרך, האתגר האמיתי הוא מציאת הפיתרון היצירתי שמגלים העובדים לכל אתגר ואתגר. הפרסים שהוענקו לחברה הם קודם כל עבור העובדים ומוכיחים ששילוב של אנשי מקצוע מצטיינים וסביבת עבודה פורה ומקצועית מובילה להישגים".

בינואר השנה חיזקה טלדור את שדרת הפתרונות שהיא מציעה כאשר רכשה את הסטארט אפ ספקטורי המפתח מוצרי תוכנה בקוד פתוח וממשקי משתמש מורכבים. ספקטורי מובילה ברשימת לקוחות מכובדת ומוסיפה לרשימת הלקוחות של טלדור כמה מהשמות המובילים בתעשיית ההיי-טק, גוגל (Google), מיקרוסופט (Microsoft) וסיסקו (Cisco), וכן סטארט-אפים ויזמים פרטיים מהארץ ומהעולם.

בנוסף, בועז יהודה – מהוותיקים שבמנהלי ה-IT בישראל, בעל רקע ניהולי של כ-30 שנה בתעשיית המחשוב והתקשורת – מונה לניהול פעילות טלדור תקשורת. יהודה נכנס לתפקיד בתקופה בה עולמות ה- ICT (אינטרנט, תקשורת וטלקום) עוברים קונסולידציה והופכים להיות עולם אחד ויחיד. את השינוי הזה ניתן לראות ולהרגיש היטב בטלדור, אשר הקדימה להבין לאן נושבת הרוח וכבר ביצעה מספר מהלכים חדשניים.

מבחינת יכולות טכניות וכלכליות טלדור נמצאת במקום בו היא נותנת פתרונות מקיר לקיר וזה לא פשוט. אין אף חברה אחרת בארץ המסוגלת להעניק פתרון כולל בבית אחד, מעולם התשתיות ועד עולם ה – BPO, לאורך כל מסלול ה-IT. כולל עולמות חדשניים רבים, כדוגמת: ענן, Big Data, IOT, Smart Cities ועוד רבים נוספים. מדובר על חוזקה מכובדת הרבה של טלדור לענף.

לצפייה בכתבה
חזרה לחדר החדשות