ניהול רשתות ואבטחת מידע: חשיבות אימוץ גישת אוטומציה ברשתות

ניהול רשתות ואבטחת מידע הם פתרונות שמאפשרים ניהול רשתות שמורכבות מחומות אש פיזיות ווירטואליות, ממיקום מרכזי אחד. אלו הם פתרונות ניהול אבטחת רשתות שמשיגות מגוון אפשרויות, כמו:

  • רמה גבוהה של תפקוד הרשת בארגון, באמצעות אוטומציה של תצורת המכשירים.
  • אכיפת מדיניות אבטחת מידע בארגון.
  • הצגת תעבורת חומת אש.
  • הנפקת דוחות.
  • ואספקת ממשק ניהול יחיד למערכות פיזיות ווירטואליות.

בשל העלות הגבוהה של הפסקות רשת, מקבלי החלטות IT בכירים בארץ גילו שפנייה לגישת אוטומציה ברשת ברחבי הרשת בארגונים שלהם, יכולה להתבצע רק עם העברת משימות ניהול רשתות ואבטח מידע למיקור חוץ, כדי להשיג מטרות של רשת חסינה עם פתרונות נאותים ומקיפים מקצה לקצה.

בעיות ניהול אבטחת רשת

משימות ניהול רשתות ואבטחת מידע כוללת שמוטלות על אנשי IT בארגון הן מקיפות וכוללות תמיכה במטריצה ההולכת ומתרחבת של משתמשים, מכשירים, מיקומים ויישומים; הקפדה על ציות לרגולציה; להפעלת שירותים חדשים; מיטוב ביצועים; הבטחת בקרות גישה ומנגנוני אבטחה; ופתרון בעיות לפי דרישה. כל תצורה שגויה עלולה להפוך את הרשת לפגיעה בפני איומים מתוחכמים.

כדי להתמודד עם אתגרים אלה, מנהלי רשתות בארגונים נדרשים לפרוס מדיניות אבטחה עקבית ברחבי הרשתות שלהם. יחד עם זאת, תשתיות הרשת עשויות לכלול מדיניות חומת אש מגוונת שהצטברה במהלך השנים, ולעתים קרובות התשתיות עמוסות, מיושנות או מתנגשות עם כללים חדשים, שמשפיעים בשוגג על ביצועי הרשת ואבטחתה.

ניהול רשתות ואבטחת מידע במיקור חוץ

שירותי ניהול רשתות ואבטחת מידע, שמתבצעים על ידי המומחים של טלדור, מסייעים בהפחתת משימות ידניות ושגיאות אנושיות, באמצעות פישוט הניהול עם מעבר לעבודה בכפוף למדיניות אבטחה וכלי זרימת עבודה מממשק ניהול מרכזי.

ניהול רשתות ואבטחת מידע - האם חובה לרכוש את השירותים האלו?

השירותים המוצעים מפחיתים את הסיכונים ברחבי הרשת ומגנים על נתונים באמצעות מינוף המידע על איומים, איתור נקודות תורפה ברשת ומציאת פתרונות הולמים, הערכת אפשרויות לחסימת התקפות ומתן מודיעין לתמיכה בהחלטות. יישום שירותי ניהול רשתות ואבטחת מידע שזמין על ידי המומחים שלנו, כולל:

שירותי ניהול רשתות

המומחים שלנו בקיאים בתפעול, הקמה וניטור מקיף של מערכות תקשורת IP המתקדמות בארץ. יש לנו ניסיון עשיר וידע נרחב באופטימיזציה של קווי תקשורת השמת נראות מלאה של המידע שעובר ברשת, ומיקסום הביצועים; הפעלת מערכות איזון עומסים לשרתים פיזיים ווירטואליים; ועיצוב מערכי תקשורת בהתאמה לצרכי הארגון. 

בין היתר, תחומי ההתמחות שלנו כוללים:

  • תכנון והקמת רשתות אלחוטיות; 
  • רשתות מקומיות (LAN); 
  • רשתות מרחביות (WAN);
  • יישום אבטחת מידע ואיכות שירות (QoS); 
  • מערכות בקרה ושליטה לרשתות; 
  • מערכות מתקדמות של איזון עומסים (ADC); 
  • ויישומי מולטימדיה VOIP.

לצוותים שלנו יש מומחיות רוחבית שמאפשר לארגונים לקבל תמיכה גם בתחומים כמו ניהול כתובות IP; אופטימיזציה של ביצועי אפליקציות ברשת; תכנון מערכי תקשורת מתקדמים שמבוססים על מחשוב ענן או רשתות וירטואליות בשילוב קול, נתונים ווידיאו; וניתוח פרוטוקולים ברמה גרנולארית גבוהה. 

בסיום הפרויקט, צוות המומחים שלנו זמין לרשותכם עם שירותי בקרה, תמיכה, תפעול, ותחזוקה למניעת וטיפול בתקלות בארגון או מרחוק.

שירותי ניהול מחזור חיי המידע

כחלק בלתי נפרד ממערך פתרונות Data Center מקיף ושלם שמוצע לארגונים במגוון מגזרים וסוגי תעשיות על ידי המומחים של טלדור, אנחנו מציעים מעטפת שירותים לניהול מחזור חיי המידע, כולל שירותי גיבוי, אחסון וארכוב. למומחים שלנו יש ידע נרחב שמאפשר הגנה וניהול על מידע ארגוני רחב, בגישה נגישה, חכמה וחסכונית.

פתרונות האחסון שלנו כוללים דחיסה, נצילות מידע, איתור "בלוקים" זהים, וזמינות ופריסה נכונים לקראת גיבוי. 

המומחים שלנו מספקים שירותי גיבויים חכמים ברמת ה-object, ומגוון פעילויות למניעת תקלות, כמו גיבוי באמצעות העתקים, שחזור מידע, זיהוי כפילויות מידע, ושירותים רבים נוספים. כך, למשל, בשלב הארכוב, אנחנו בונים מודולים של מידע נגיש, בהתאם לסדרי חשיבות המידע והדרישות הספציפיות של מנהלי הארגון. 

למה שירותי ניהול רשתות ואבטחת מידע כל כך חשוב כשזה מגיע לתשתיות רשת?

ניהול רשתות ואבטחת מידע עוסק בניהול רשתות IT והגנה על תשתיות הרשת ומערכות ניהול הרשת באופן חלק ויעיל, והשגת המטרות הבאות:

  • מניעת שיבושים יקרים ברשת
  • שיפור תפקוד צוותי IT
  • שיפור אבטחת הרשת
  • קבלת מבט כולל על ביצועי הרשת.

מניעת הפרעת יקרות ברשת

זמן השבתה ברשת יכול להיות יקר מאוד, מכיוון ששיבושים ברשת גובים יותר ממחיר כספי; יש להם גם השפעה שלילית על קשרי לקוחות. 

רשתות ארגוניות איטיות שאינן מגיבות מקשות על העובדים לספק מענה יעיל לצרכי הלקוחות וחששותיהם. ולקוחות שחשים חוסר ביטחון בשירותים אלו, עלולים לעזוב במהירות.

שיפור תפקוד צוותי IT

באמצעות ניטור ולמידת כל היבט בשירות ניהול רשתות ואבטחת מידע, מערכת ניהול רשתות יעילה מבצעת מספר משימות במקביל, ומשחררת את אנשי ה-IT להתמקד במשימות אחרות.

שיפור אבטחת הרשת

עם התמקדות בניהול רשת, קל לזהות ולהגיב לאיומים לפני שהם מופצים במערכות המחשוב של הארגון ומשפיעים על משמשי הקצה. מטרה נוספת של שירותי ניהול רשתות ואבטחת מידע היא להבטיח כי מתקיימות דרישות הרגולציה והתאימות. 

אבטחת רשת משופרת מובילה גם לפרטיות רבה יותר ברשת, ומעניקה למשתמשים יותר חופש במהלך השימוש במכשירים שלהם.

קבלת מבט הוליסטי על ביצועי הרשת

ניהול רשתות ואבטחת מידע מספק לארגונים תצוגה מלאה של ביצועי הרשת, כך שניתן לזהות בעיות ולתקן אותן במהירות.

ניהול רשתות ואבטחת מידע: שאלות ותשובות

מהם המרכיבים של ניהול רשתות?

הגדרת ניהול רשתות היא לרוב רחבה, שכן תהליך זה כולל כמה רכיבים שונים. הנה כמה מהמונחים הנפוצים שנוגעים לתהליך:

  • ניהול רשתות בארגונים
  • תחזוקת רשתות
  • הפעלת רשתות
  • הקצאת רשתות
  • אבטחת רשת ואבטחת מידע.

מהם האתגרים בשמירה על ניהול יעיל של רשתות ותשתיות?

תשתיות רשת יכולות להיות מורכבות ולכן שמירה על ניהול רשת יעילה היא משימה מורכבת. ההתקדמות הטכנולוגית והענן הגבירו את ציפיות המשתמשים למהירויות רשת וזמינות קלה. חוץ מזה, איומי אבטחה הופכים להיות מתקדמים, מגוונים ורבים יותר ויותר, ואם יש לכם רשת גדולה, היא משלבת כמה מכשירים, מערכות וכלים שכולם צריכים לעבוד יחד באופן חלק. 

ככל שהרשת שלכם מתרחבת ומגדילה את הארגון, מוצגות נקודות כשל פוטנציאליות חדשות, שמובילות לעלויות מוגברות. במילים אחרות, רשימת האתגרים הסובבים ניהול רשתות ואבטחת מידע היא ארוכה, אבל למרבה המזל, הפתרונות זמינים.

איך עובדים שירותי ניהול אבטחת רשת?

שירותי ניהול אבטחת רשת מספקים נראות מלאה ברשת ויוצרים נתונים לנכסים במגוון אפשרויות שכוללות:

  • חומות אש
  • יישומים
  • פרוטוקולים
  • VPN
  • ומדיניות אבטחה.

מידע זה מתעמק בפרטים למכשירים בודדים ומנותח. הנתונים מתורגמים למודיעין שמפענח את אמצעי האבטחה למידע שניתן לניהול ופעולה בצורה של יצירת מדיניות מעודכנת שמופצת לנקודות אכיפה ומבטיחה הגנה על הרשת.

למה שירותי ניהול רשתות ואבטחת מידע כל כך חשובים לארגונים?

כמו שאנשים זקוקים לבדיקות רפואיות קבועות כדי לשמור על בריאותם, כך גם ארגונים. רשתות דיגיטליות מנתבות נתונים לכל חלקי הארגון, ויש לפקח על תשתיות הרשת על מנת לוודא שהעסק מתנהל היטב ומשגשג. 

שירותי ניהול רשתות ואבטחת מידע, שזמינים על ידי המומחים בתחום, מגנים על פעולה חלקה של התשתיות ותפקוד חלק של כל המערכות.

בשורה התחתונה, הפתרונות זמינים, והם שלמים, איכותיים ומשתלמים

אתגרי ניהול רשתות מתפתחים כל הזמן. ניהול תקלות ותצורות, ניהול אבטחת מידע וניהול ביצועים חלק חיוניים לתפקוד תקין של כל ארגון, אבל אחד המרכיבים הקריטיים ביותר בכל מערכת ניהול רשת הוא נראות התנועה. 

קשה לנהל את מה שאי אפשר לראות, ופתרונות ניהול רשתות ואבטחת מידע של טלדור מסייעים לארגונים לראות את כל מקורות התנועה ברשת, ולוודא שהנתונים הנכונים זורמים לכלים הנכונים, תוך הגנה על ניקיון תשתיות הרשת. 

המומחים שלנו מלווים אתכם בכל שלב של התפתחות וצמיחת הארגון, ומוודאים שמערכות ניהול הרשתות שלכם צומחות בהתאם ומתפקדות היטב. שיתוף פעולה עם טלדור פירושו שיתוף פעולה עם חברת ניהול רשתות אישית משלכם, שמבטיחה את השגת הנראות שאתם זקוקים לה על מנת לנהל נכון את הרשת מהמחשבים שלכם.

חזרה לחדר החדשות