עידו לוי מונה למנהל אגף פיתוח מערכות בקבוצת טלדור

ללוי (38), בעל תואר שני בניהול טכנולוגיה מהמכון הטכנולוגי בחולון, ניסיון של 14 שנים בתחומי הפיתוח והחדשנות. עוד לפני שהגיע לקבוצת טלדור בשנת 2010, היה עידו חלק מסטארטאפ Destinator שפיתח את אפליקציית הניווט הראשונה שיצאה בארץ ולאחר מכן במרכז הפיתוח של חברת סמסונג.

לאחר שהצטרף לקבוצת טלדור וכיהן במספר תפקידים ביניהם, מפתח GIS, ראש צוות פיתוח ומנהל תחום חדשנות ו-GIS, מונה כעת למנהל אגף פיתוח מערכות. האגף מתמחה בפרויקטי פיתוח ואינטגרציה גדולים, בחברות אנטרפרייז, משרדים ממשלתיים וגופים ציבוריים ופיננסים. ההתמחויות שינוהלו באגף תחת לוי: חדשנות דיגיטלית, מערכות שו"ב מתקדמות, פיתוח Open Source ואפליקציות בענן ופתרונות IoT וערים חכמות ברשויות המוניציפאליות.

אגף פיתוח מערכות בקבוצת טלדור נותן שירותים עבור לקוחות מובילים במשק הישראלי הציבורי והפרטי כגון: רשות ניירות ערך, המרכז למיפוי לישראל, נציבות כבאות והצלה, בתי הדין הרבניים, משרד האוצר, משרד הבטחון, רשויות מקומיות ועוד.

נתן פרידחי, סמנכ"ל קבוצת מערכות טלדור: "אני רוצה לאחל הצלחה רבה לעידו בתפקידו החדש. בשנותיו בטלדור, הצליח עידו להביא יצירתיות וליישם את ניסיונו הטכנולוגי הרב בצורה הטובה ביותר. טלדור שמה לה למטרה לקדם ולתת אופק תעסוקתי רב שנים לעובדיה ועידו הוא דוגמא מובהקת לכך. אני בטוח כי תחת ידו, אגף פיתוח מערכות ימשיך להוביל בתחום החדשנות והקדמה הטכנולוגית ולהביא הישגים רבים עבור כל לקוחותינו".

עידו לוי: "אני שמח ונרגש להוביל את אגף פיתוח מערכות בטלדור. יש לנו הזדמנות לקבוע שיאים חדשים של פיתוח וחדשנות טכנולוגית ויחד עם צוות של אנשים מוכשרים ובעלי ניסיון רב אני בטוח שנוכל לקבוע לעצמנו יעדים חדשים ולכבוש אותם".

חזרה לחדר החדשות