תוכנת שליטה ובקרה: עולם של פתרונות תוכנה

תוכנת שליטה ובקרה משתמשת במשאבים טכנולוגיים במטרה להשלים משימות ולפתור מגוון רחב של תרחישים ובעיות בארגונים, שדורשים יכולות שליטה ובקרה. שפע של יישומי תוכנה מותאמים לצרכים ארגוניים אזרחיים וצבאיים, ומציעים פתרונות יעילים עם מערך שלם של אפשרויות שליטה ובקרה. 

חברת טלדור מקיימת שיתוף פעולה אסטרטגי עם  חברות ויצרני התוכנות המתקדמים בעולם. אנחנו מעסיקים צוות שמונה מאות אנשי פיתוח מהמובילים בארץ, ומספקים ללקוחות שלנו שירות מהיר וחכם שמותאם אישית לצרכי העסק.

מה זה תוכנת שליטה ובקרה?

חברת טלדור מתמחה בפיתוח תוכנת שליטה ובקרה לארגונים בכל הגדלים, כולל לקהילה האזרחית והממשלתית, ולמגזרים מסחריים. המערכות שלנו מציעות פתרונות בהתאמה אישית לצרכי הארגון, גורמות לתהליכים לנוע, ושולטות במכשירים.

תוכנת שליטה ובקרה שולטת על נכסים ומגנה עליהם בהתאם למשימות הדרושות לכל מגזר.

המומחים שלנו עומדים בקריטריונים של כל לקוח, ויש להם את הידע לתכנן מערכות תוכנת שליטה ובקרה פרטניות שמפקחות על הפעילויות בארגון על מנת לספק רמת אבטחה עצומה.

התמחות מקיפה בעולם ה-IT

תוכנת שליטה ובקרה משלבת את היישומים הבנויים טכנית ומבצעת את המדידות המתקנות במהלך אירועים קריטיים.

למהנדסים המומחים ולאדריכלים המוסמכים שלנו יש יכולות דינמיות בתחום ה-IT, כולל:

  • מערכות והנדסת ארגונים
  • פיתוח תוכנה
  • תקשורת ורשתות
  • אלקטרוניקה
  • מדע קוגניטיבי
  • ותחומי תמיכה.

מומחיות הצוותים שלנו מאפשרת תכנון תוכנת שליטה ובקרה בהתאמה אישית כדי להבטיח פתרונות נכונים בעיתוי הנכון.

מאפייני תוכנת שליטה ובקרה

המאפיינים העיקריים כוללים התאמה לארגונים ממשלתיים, צבאיים ומסחריים, עם גישת פתרונות גמישים, צוות עבודה טכני ייעודי ומיומן, פלטפורמה מאובטחת שמספקת מערכת תוכנה יעילה עם המודול העדכני ביותר, ומערכת הפעלת תגובה לפעולה הירה.

תוכנת שליטה ובקרה מספקת את האפשרות להתמודד עם בעיות ענק ולשלוט עליהן באמצעות נקיטה בפעולות מתקנות.

טלדור נחשבת למובילה במערכות תוכנה ובקרה, והפתרונות שלנו תורמים באופן משמעותי לביטחון ארגונים והפיכת ערים לחכמות ובטוחות. אנחנו מבטיחים אספקה מהירה של מערכת התוכנה בטווח חסכוני שכולל פרמטרי אבטחה מלאים.

תוכנת שליטה ובקרה - ניהול מקצועי בחברה

עולם שלם של פתרונות תוכנה

טלדור מספקת שפע של פתרונות תוכנה לארגונים, ומציעה גישה ייחודית להפעלת מערכות מחשוב שמאחדת מספר התקני אבטחה ומערכות מידע, למשל:

  • שירותי סטודיו UX/UI Frontend
  • פיתוח אפליקציות Web & Mobile
  • Trillium Software
  • Microsoft Dynamics XRM
  • וטכנולוגיות קוד פתוח.

תוכנת שליטה ובקרה מאפשרת למנהלים להעריך סיכונים ולשלוט בכל המידע עם חבילת פתרונות מותאמת אישית, שכוללת מגוון אפשרויות שכוללות, אך אינן מוגבלות, לפתרונות הבאים:

שירותי סטודיו UX/UI Frontend ברמת עמק הסיליקון

טלדור מתמחה בפיתוח אפליקציות וממשקי משתמש בעולם הסלולרי, האינטרנט, והאינטרנט של הדברים. 

טכנולוגיות קוד פתוח, כמו למשל NodeJS, Angular ו-React משתלבות עם סטודיו עיצוב פנימי שמאפשר למומחים שלנו לייצר ממשקי משתמש ייחודיים ומוצרים בתקנים של עמק הסיליקון, בפרקי זמן קצרים במיוחד.

פיתוח אפליקציות Web & Mobile מהמתקדמות בישראל

לחברת טלדור יש מוניטין של מובילה בתחומה, עם מומחיות בתחומי הסלולר והרשתות בארץ. המומחים שלנו בקיאים במגוון עולמות טכנולוגיים ופיתוח Ruby on Rails, Java, Net ו-PHP. 

במהלך שנות פעילותנו, הקפדנו לטפח תחום מומחיות מיוחד בפיתוח צד הלקוח תוך שימוש ב-Javascript ו-HTML5 CSS3. ההתמחות שלנו בענף הסלולר כוללת פיתוח לאנדרואיד ו-IOS עם טכנולוגיות מתקדמות כמו Cordova, Angular 2 וריאקט.

פתרונות אלו זמינים על ידי צוותי Devops מיומנים שמועסקים אצלנו ומציעים שפע פתרונות בעולם התשתיות.

Trillium Software: טיוב והשבחת נתונים ברמה מתקדמת

ארגונים זקוקים לפתרונות תוכנת שליטה ובקרה שיאפשרו להם לעמוד בדרישות הרגולציה ולהשתמש היטב במידע שלהן. הפתרונות המוצעים בטלדור מותאמים אישית לצרכי הארגון ומאפשרים הכנסת נתוני החברה לתבניות חכמות. 

התנהלות חכמה מובילה לחסכון במשאבים ובכסף, לייעול תהליכים, ומכאן להגדלת רמת שביעות הרצון של העובדים, הלקוחות והספקים. אנחנו המפיצים הבלעדיים בארץ של טריליום, החברה המובילה בעולם בענף השבחת וטיוב נתונים. 

מוצר הדגל של החברה משפר נתונים "רכים" כמו שמות לקוחות וכתובות, ושיפור נתונים "קשים" כמו מידע פיננסי. תהליך הטיוב מתבצע עם סדרת תהליכים שראשיתם בארגון, בהמשך ניתוח, ובסוף התהליך ניתן לבקר את המידע של הארגון. 

לחברת טריליום יש גם אפשרויות של פיצול רשימות מורכבות, הבדלת סוגים שונים של נתונים, ויצירת תהליכי סנכרון מידע ברמה מתקדמת.

Microsoft Dynamics XRM להשגת שליטה נרחבת

אפשרות פיתוח על פלטפורמה גמישה של מיקרוסופט, שמאפשרת לחברות וארגונים לבנות מערכות שמבצעות אינטגרציה אופטימלית בין שפע מערכות המחשוב שמשמשות את הארגון, כמו גם להשיג שליטה מקיפה במידע שמועבר בין המחלקות בארגון. 

הייחוד ביישום XRM הוא ההתנהלות הקלה של ביצוע התאמה מקיפה לצרכים האישיים של ארגונים בגדלים קטנים, בינוניים וגדולים ולחברות ממשלתיות.

יתרון נוסף ביישום XRM הוא גמישות נרחבת שמאפשרת שילוב פיתוחים מסביבות שונות כמו GIS, Sharepoint וסביבות אחרות, שילוב בפרויקטים מורכבים וגדולים, וקיצור משמעותי של זמן הפיתוח. 

פתרונות גמישים ואיכותיים

טלדור היא שותפה בכירה של חברת מיקרוסופט, ואנחנו אחראים על הקמת מערך XRM מתקדם לביצוע פרויקטים מקצה לקצה בארגונים גדולים בארץ שצריכים גמישות ואיכות שניתן להשיג עם פלטפורמת הפיתוח החדשנית הזו.

כך, למשל, כחלק מהפרויקטים המובילים שלנו, פיתחנו פלטפורמה מבוססת XRM למשחקי המכביה, עם אפשרויות מתקדמות כמו למשל:

  • ניהול מקוון של הנתונים הרפואיים של המשתתפים
  • הרשמה מרחוק
  • פורטל חיצוני לספורטאים
  • הזמנת מלונות וטיסות בזמן אמת
  • ופתרונות מתקדמים נוספים.

ניטור ביצועי יישומים

ניטור ביצועי יישומים מיועד להבטחה שהיישומים העסקיים מתפקדים כצפוי, בכל עת, עם מעקב ודיווח נכון של בעיות ביצועים. המטרה הסופית של תוכנת שליטה ובקרה בכל ארגון היא הבטחת אספקת השירותים למשתמשי הקצה ללא הפרעה, והקפדה על מצב בו האיכות של חוויית משתמש הקצה תהיה עילאית.

צוותי ה-IT של טלדור מספקים שירותים שנפרסים על פני שלושה מרכיבים עיקריים: שירות ותשתית, DevOps, וחוויית משתמש קצה. חשוב להבין את היקף הפעולות המדויק ואת חשיבות פעולות הצוותים בהבטחת תהליך מחזור חיים חלק של היישום, עם מינימום שיהוקים בביצועים.

ניטור ביצועי אפליקציות לשרתים ותשתיות

הצוותים שלנו מציעים פתרונות לצרכים פנימיים של ארגונים, באמצעות הקפדה על תשתיות וסביבות תפעוליות שתומכות בפריסת יישומים. מכאן, ניהול ביצועי יישומים הופך להיות חיוני ביותר, בהגנה על זרימה שוטפת וחלקה של פעולות. 

בהתחשב בגודל, בקנה המידה וביעילות של הפעילות העסקית, כלי ניטור ביצועי האפליקציות מציעים יתרונות חשובים מאין כמותם לניהול יישומים קריטיים.

תוכנת שליטה ובקרה: שאלות ותשובות

למה ארגונים זקוקים לתוכנת שליטה ובקרה?

כפי שהמונח מרמז, תוכנת שליטה ובקרה מספקת פתרונות מושכלים ומשולבים, כלומר, שלמים, ללקוחות. חברת טלדור מספקת לא רק מערכות שליטה ובקרה אלא גם פתרונות ניתוח מתקדמים שמאפשרים חבילות של פתרונות מלאים.

במהלך השנים, עקב השקעה גבוהה בשליטה ובקרה ונוכחות צוותים חזקים, פיתחנו את אחת ממערכות הניהול והניתוח הטובות ביותר בארץ. אנחנו מאמינים בעבודה איכותית, ודוגלים בערכים של דיוק, ביצועים מעולים, אותנטיות, יציבות, וכמובן שביעות רצון הלקוחות.

למה חשוב לעקוב אחר ביצועי אפליקציות?

לא ניתן לנהל את מה שלא ניתן למדוד, ולכן קיימת חשיבות עליונה למדידת חוויית משתמש הקצה על מנת לעמוד בציפיות הלקוחות ולשמור על איכות הפתרונות לטווח הארוך. חוויית משתמש טובה מובילה להמשך השימוש בשירות, שמתורגם ישירות להכנסות גבוהות יותר.

מה מציעים פתרונות שליטה ובקרה?

ענף השליטה והבקרה מאפשר הגדרת פתרונות מיוחדים שמבוססים על רכיבי ניהול אינטגרטיביים ומודולריים, שמאפשרים פתרונות מלאים מקצה לקצה. 

חברת טלדור מציעה ללקוחות שירותים ופתרונות כוללים ומקיפים בתחום שליטה ובקרה בהתאמה לצרכי הארגונים ולשלבי התהליך. השירותים העיקריים בתחום זה, המוצעים על ידי הצוותים שלנו, שמורכבים ממתכנתים, מומחי תשתיות ומנהלי פרויקטים, כוללים:

  • ניהול פרויקטים
  • ייעוץ
  • פיתוח
  • יישום
  • תמיכה מקצועית מסביב לשעון
  • תחזוקה ותפעול
  • ניהול תשתיות מרחוק. 

אילו ארגונים זקוקים לפתרונות תוכנת שליטה ובקרה?

ארגונים בכל הגדלים, קטנים, בינוניים, תאגידי ענק או ארגונים ממשלתיים וצבאיים זקוקים לפתרונות תוכנה שליטה בקרה שמאפשרים מעקב וניהול מערכות מחשוב מרחוק ובתוך הארגון, בהתאם לתקציבי הארגונים, בהתאמה אישית לצרכים המסחריים של הארגון עם חסכון כספי משמעותי והצבת הארגון כמוביל בתחומו.

חזרה לחדר החדשות