תופרים את חליפת הענן למידות הלקוחות

נדמה שכולם בעננים היום. פתרון ענן המחשוב הפך ליעיל, שימושי ונפוץ כל-כך, שחברות טכנולוגיה שונות מציגות ומציעות שירותים להם הן קוראות "ענן" גם כאשר זה לא מדויק. שירות הוסטינג הוא פתאום ענן, אתר שנותן שירותים מקוונים מגדיר את עצמו גם כענן, ונראה שמתרחשת בשוק הזה ערבוביה שלמה.

לכך מצטרפות מעצמות הענן הגדולות, המתחרות אחת בשנייה. Amazon Web Services הייתה הראשונה, גוגל הצטרפה אחריה עם פלטפורמת הענן שלה וכמובן שגם מיקרוסופט במשחק, עם שירות Azure. גם מספר ספקי Mega Cloud צצו עם הזמן. ואם זה לא מספיק, השירותים המוצעים התפצלו למבוססי שרת לעומת Serverless. אפשרויות נוספות, כמו שימוש ב-Multi Cloud (עבודה בענן בעזרת מספר פלטפורמות שונות) או ענן היברידי הפכו את הלקוחות למבולבלים עוד יותר. מהו פתרון הענן הנכון ביותר עבור העסק שלהם? התשובה נוטה להיות ספציפית לכל עסק ומאפייניו.

לצפייה בכתבה
חזרה לחדר החדשות