נקי יותר חכם יותר

בזכות פתרון של טלדור למערך איסוף האשפה של עיריית ראשון לציון, התושבים נהנים מסביבה ירוקה יותר והעירייה מחסכון תפעולי ניכר.

בראשון לציון, העיר הרביעית בגודלה בישראל, פועל מערך פינוי של כ-50 משאיות אשפה שצריכות להתמודד עם פינוי אשפה מאזורי המגורים, המסחר, התעשייה והבילוי בעיר. במנהל איכות הסביבה רצו לייעל את פינוי האשפה, אך תוך תנועה מינימלית של המשאיות כדי לחסוך בזיהום אוויר.

הפתרון של טלדור כולל מערכת שמאפשרת לעקוב בזמן אמת אחרי פינוי האשפה בעיר. על משאיות האשפה הותקנו מודולים הכוללים רכיב GPS, תג זיהוי RFID , וקישוריות סלולרית. בנוסף הותקנו חיישנים בעמדות השקילה של המשאיות במתקני פינוי האשפה.

מערכת השליטה שפותחה על ידי טלדור מרכזת את כל הנתונים שנאספים מהמשאיות וכוללת ממשק נוח על גבי שכבות מידע גיאוגרפי. הפרוייקט כלל מומחים בפיתוח תוכנה, GIS וקישוריות סלולרית. בעמדות הבקרה ניתן לקבל תמונת מצב אמיתית לגבי פינוי האשפה, להפנות משאיות לפינוי מוקדי אשפה ולייעל את תנועת המשאיות. בזכות המערכת נצבר עתה מידע באופן שוטף לגבי כמות האשפה שנאספת במהלך מסלולי האיסוף בעיר. המידע הזה מאפשר לעירייה לתכנן את מערך האשפה בצורה מיטבית, כך שיאזן בין הצורך לאיסוף אשפה לבין איסוף בשעות הנוחות והמתאימות לתושבים.

חזרה לחדר החדשות