פתרונות אבטחת מידע

לצד ההתקדמות המהירה בתחום הטכנולוגיה, עולה הסיכון המוגבר להתקפות פריצה, חדירה למערכות מחשוב וגניבת מידע ונתונים. תפקידה של חברה שמציעה פתרונות אבטחת מידע או של יועצי אבטחת סייבר או אבטחת מערכות מידע הוא חיוני ביותר לכל ארגון ממשלתי או ציבורי, למניעת איומי אבטחה.

קבוצת טלדור מעסיקה יועצי IT שמעריכים תוכנות, מערכות מחשוב ורשתות לאיתור פגיעות, ומרכיבים תוכנית ליישום פתרונות אבטחת מידע הטובים ביותר לצרכי הארגון. הם ממלאים את תפקיד התוקף והנפגע, מאתרים את התחומים הפגיעים במערכות המחשוב של הארגון ומטפלים בנקודות תורפה. 

מה התפקיד של יועצי IT?

התקפות סייבר מובילות להפסדים עצומים של זמן וכסף מדי שנה, כשהם מכוונים למאגרי מידע ולמערכות המחשוב של הארגון. לדוגמא, קיים סיכון של אובדן מיליוני שקלים בתוך מספר דקות כאשר האקרים מסתננים לרשתות וגונבים נתונים של כרטיסי אשראי. 

מידע רגיש עלול להיות חשוף לסיכון חמור כשהוא נמצא בידיים הלא נכונות. מסיבה זו, ומסיבות רבות אחרות, בתי עסק צריכים להגן על המותגים שלהם על ידי שמירה על אבטחת הנתונים של לקוחותיהם.

איך מגנים על מערכות מחשוב עם אבטחת מידע?

באמצעות המומחיות והידע בבסיסי נתונים, רשתות, חומר, חומות אש והצפנה, יועצי אבטחת מערכות מחשוב של טלדור מסייעים במניעת התקפות. הם מעריכים את התשתיות והמערכות הקיימות, מאתרים נקודות תורפה ואז מפתחים ומציבים פתרונות אבטחת מידע על מנת למנוע גישה שאינה מורשית, ואפשרות לשינוי או אובדן נתונים. 

אבטחת מידע מאפשרת מניעת גניבת מידע פיננסי ועסקי, ופעולה חלקה של מערכות המחשוב באמצעות חסימת הגישה של האקרים לחשיפת נתונים קנייניים.

המומחים שלנו מזהים ומאבטחים כל נקודת תורפה ברשת וממליצים על שדרוגי חומרה ותוכנה. הם מבצעים בדיקות טכניות או בדיקות חדירה וניתוח תוכנות זדוניות, ומעריכים את כל הנקודות בסביבת הטכנולוגיה בה המידע נמצא בסיכון.

פתרונות אבטחת מידע

איך משמרים אבטחת מידע לעסקים עם פתרונות מתקדמים?

בפרויקטים חדשים, יועצי IT מחשוב ממליצים על שיטות עבודה ומייעצים לגבי שיטות אבטחת מידע לעסקים עם הפתרונות המתקדמים והעדכניים ביותר, שמגנים על מערכות המחשוב של ארגונים לאורך כל מחזור חיי הפעילות שלהם. 

כאשר בעלי ארגונים מבקשים לבחור את פתרון האבטחה הטוב ביותר לארגון שלהם, המומחים שלנו מייעצים להם לגבי כל פתרון מותאם לאופי הפעילות שלהם. 

הייעוץ כולל פתרונות מתקדמים בתחום ההגנה הרשתית, הטמעת מערכות בסביבות מוגנות ברשת, לניטור תעבורת הרשת ואכיפת מדיניות אבטחת הידע של הארגון, ופתרונות רבים אחרים שמעוצבים בהתאמה לצרכי אבטחת המידע של הארגון. 

היועצים שלנו מגלים גם את השיטות הטובות ביותר להיפטר מנקודות תורפה במערכות המחשוב וממליצים על פתרונות אבטחת מידע מעשיים, לצד תיקונים ושיפורים שמתאימים לכל ארגון.

מה זה אבטחת מידע בענן?

שיקולי אבטחה מדאיגים בעלי עסקים רבים בכל מה שנוגע למחשוב ענן. ללא תשתית מתקדמת שמתוחזקת היטב, חברות אינן יכולות להבטיח יישום פתרונות אבטחת מידע מעודכנים וערוצי תקשורת מאובטחים. 

אין אפשרות להבטיח שחומות האש בצד השרת ומאזני העומסים יהיו מעודכנים ויתפקדו כראוי, אבל העסקת חברת ייעוץ אבטחת מידע מציעה מספר פתרונות אבטחת מידע בענן להתמודדות עם נושאים אלה.

המומחים שלנו בקיאים בניהול סביבת ארגונים כולל חומרה פיזית בחוות שרתים, בענן פרטי או בענן הציבורי של טלדור. השירות שלנו כולל:

אפיון. מתחילים עם ארכיטקטורה מותאמת לטכנולוגיות הנבחרות

הקמה. המומחים שלנו מתקינים תשתיות, מכונות או שירותים על התשתית שלכם או שלנו.

ניהול. ניטור המערכת מסביב לשעון, לצד תיעוד הידע; מתן מענה לפניות; תחזוקת המערכת והרכיבים שמותקנים עליה; ושירותי גיבוי.

מהם היתרונות של אבטחת מידע בענן?

בחירה בפתרונות המתקדמים של טלדור בכל הנוגע לשירותי אבטחת מידע בענן כוללים:

  • תמיכה בעברית מסביב לשעון
  • צוות מומחים בכל התחומים.
  • פעילות מקיפה למניעת תקלות ומתן מענה מידי לבעיות.
  • כשלושים אלף ניטורים בכל רגע נתון.
  • נקודת מבט רחבה מהחומרה, מערכות ההפעלה, התקשורת, ועד לרמת התוכנה שמותקנת על השרתים.
  • הגנה על המידע הארגוני.
  • ועוד פתרונות אבטחת מידע מתקדמים ועדכניים רבים אחרים.

הכלים שהמומחים שלנו משתמשים בהם חוסמים איומים חיצוניים מפני חדירה למערכות המחשוב, לארים ולרשתות, באמצעות עדכוני איומים עדכניים. סורקי פגיעות מציעים תובנות לגבי אבטחת יישומים מנקודת מבט של צד שלישי, ואנחנו בודקים באופן דינמי את רכיבי היישום, כדי לסייע בזיהוי פגמים שזקוקים לתיקון.

מה זה אבטחת מידע וסייבר?

אבטחת מידע וסייבר כוללת את כל הטכנולוגיות והנהלים שמיועדים להגנה על רשתות, מכשירים, תוכנות ונתונים מפני התקפות סייבר, שמכוונות לנתונים רגישים או לתהליכים עסקיים, לרוב לשם סחיטת כספים. 

תוכנית מקיפה של אבטחת מידע וסייבר נשענת על העובדים בארגון, התהליכים שהמומחים של טלדור מטמיעים, והטכנולוגיה המתאימה להגנה על מערכות.

העובדים בארגון

המשתמשים במערכת צריכים להיות מודעים לפרוטוקולים בסיסיים של אבטחה, כגון אבטחת סיסמאות, כמו במקרים בהם קיימת סיסמה מאובטחת וסיסמאות שונות לחשבונות שונים, מודעות לסכנות הטמונים בפתיחת קבצים מצורפים שאינם מהימנים, וגיבוי נתונים.

הטמעת תהליכים

מגדירים את תפקידים ותחומי אחריות במקרה של ניסיון לפריצה למערכות המחשוב של הארגון, או אפילו במקרה של הצלחת מתקפת סייבר. המומחים של טלדור מתווים ומטמיעים את הנהלים המתאימים על מנת למנוע התקפות כאלה.

טכנולוגיה מתקדמת

זהו מונח גג לכלים שמיועדים להגנה על מערכות מפני מתקפת סייבר. המומחיות שלנו בתחום אבטחת מידע וסייבר כוללת פתרונות מתקדמים בתחום ההגנה הרשתית, שמורכבים ממערכות שמוטמעות בסביבות מגוונות ברשת, שתפקידן לנטר את תעבורת הרשת ולאכוף את מדיניות אבטחת המידע של הארגון.

שירותי אבטחת מידע שאנחנו מציעים בתחום התשתיות כוללים גם מערכות אבטחת מידע משלימות למגוון עולמות תוכן, שמנתחות מידע ושולחות התראות למנהלי הרשת במקרים של סיכון או איתור סטייה.

המומחים שלנו מספקים גם הגנה מתקדמת למערכות סיסטם, כולל הגנה על תשתיות וירטואליות מגוונות ובסיסי נתונים.

אילו סוגי איומי אבטחת סייבר קיימים?

איומי סייבר נפרשים על פני ארבע קטגוריות רחבות, שכוללות:

כופרה

כפי שהמונח מרמז, התקפות כופר מונעות גישה של משתמשים למערכות המחשוב או לנתונים, אלא אם כן משלמים כופר. בדרך כלל, קוד זדוני חוסם גישה או מצפין קבצים, כך שמשתמשים אינם יכולים לפתוח אותם.

תוכנה זדונית

זוהי תוכנה שמטרתה לגרום נזק למחשבים, שרתים, ארגונים או רשתות מחשבים. מונח זה מכסה מגוון תוכניות, כולל:

  • וירוסים ותולעים
  • סוסים טרויאנים
  • תוכנות ריגול
  • תוכנות פרסם
  • תוכנות כופר
  • וסוגים אחרים של תוכנות זדוניות.

הנדסה חברתית

מתקפת הנדסה חברתית משתמשת במניפולציה פסיכולוגית כדי לגרום למשתמשים לשגות בהקפדה על נהלי האבטחה שהוטמעו בארגון. 

רוב התקפות ההנדסה החברתית נשענות על תאוות בצע של גורמים עוינים או על יצירת מצבים בהם הקורבנות מגיבים בפחד. התקפות אלו עשויות אפילו להתחזות לאנשים בעלי סמכות.

פישינג

התחזות היא סוג של מתקפת הנדסה חברתית שמתבצעת באמצעות מיילים או הודעות מיידיות שנראות 'רשמיות' א אמינות. 

מטרת סוג זה של מתקפה מיועד להערים על קורבנות למסור מידע רגיש, אשר יוכל לשמש בהמשך לגניבת זהות, להעברת כספים או להפעלת מתקפה גדולה יותר לאחר שהושגה דריסת רגל ראשונית.

בשורה התחתונה, פתרונות אבטחת מידע מקיפים מציעים הגנה שלמה ונרחבת

פתרונות אבטחת מידע שמוצעים על ידי המומחים של קבוצת טלדור מעניקים מענה שלם ומקיף לצרכי אבטחת המידע של ארגונים, בדגש על מגזרים כלכליים וביטחוניים.

למומחים שלנו יש הסמכות בינלאומיות, ועשרות שנות ניסיון מצטבר בתחום אבטחת מידע. הם עוברים הכשרות רלוונטיות קבועות, ובזכות שיתופי הפעולה המקצועיים שלנו עם ספקי תוכנה וחומרה מכל העולם, יש לנו גישה שאינה מוגבלת ליכולות ולעדכונים, והמומחיות שלנו מציעה ללקוחות שעובדים איתנו חלון למוצרים ולמתודולוגיות החדשניות ביותר בתחום.

 

חזרה לחדר החדשות