בניית אפליקציה לעסק: כל הסיבות לבנות אפליקציה חכמה לעסק שלכם

התאמה אישית של אינטראקציות ומעורבות לקוחות באמצעות התראות מיקום, נגישות מתקדמת ומערכות תשלום נוחות הם כלים שמשפרים את חוויית הלקוחות במגעים שלהם עם ארגונים.

בניית אפליקציה לעסק מובילה להגברת המכירות, שיפור שביעות רצון הלקוחות ומכאן להגדלת הרווחים. עם אפליקציה סלולרית, לקוחות יכולים לבצע רכישות מכל מקום ולהכיר מקרוב את השירותים והמוצרים שלכם, כשהם מחפשים אותם.

בניית אפליקציה לעסק היא פורטל הלקוחות שלכם

אנשים מסתמכים על מכשירים ניידים כמעט בכל ההתנהלות שלהם, החל מתקשורת בינם לבין עצמם ובינם לבין בתי עסק, גלישה ברשתות חברתיות ועד לניהול הכספים שלהם ורכישת מוצרים. מסיבה זו, בניית אפליקציה לעסק חיונית לבניית מודעות למותג וביסוס קהל לקוחות נאמן.

בהתאם לתכונות האפליקציה, היא מאפשרת ללקוחות לתקשר עם המותג שלכם בקלות, לבצע רכישות, לקבל התראות על מוצרים ושירותים חדשים, ולהפעיל קו תקשורת עם הארגון. יתרונות אלו מאפשרים לבעלי עסקים להבין ולטפל טוב יותר בצרכי הלקוחות שלהם, ולהשיג את המטרה החשובה של צמיחה עסקית וחוויית לקוח מעולה.

איך בניית אפליקציה לעסק יכולה לסייע לעסק שלכם?

אפליקציות לנייד תומכות בעסקים בכמה אופנים. אלו הם יישומים שמספקים חוויות ייחודיות למשתמשים שאינן ניתנות להשגה באמצעות מחשבים נייחים. הנה כמה מהיתרונות העיקריים שניתן להשיג עם בניית אפליקציה לעסק:

תשלומים באמצעות האפליקציה. אפליקציות לנייד משפרות את חוויית הלקוח באמצעות אפשרויות תשלום נוחות.

התראות לנייד. התראות על מוצרים ושירותים חדשים הן שיטות פשוטות לתקשר עם לקוחות ולשמור על נאמנותם.

מיקום גיאוגרפי. תכונה זו מאפשרת לבעלי עסקים לדעת מתי הלקוחות נמצאים בקרבת בית העסק שלכם, כך שתוכלו להציע מבצעים והצעות מיוחדות על מנת לעודד אותם להיכנס לעסק או ליצור איתכם קשר.

בדיקות A/B. ניתן לבדוק את העדפות המשתמשים כדי לחדד את אסטרטגיות השיווק באמצעות הצגת קבוצות שונות עם ממשקי משתמשים (UI) שונים וחוויות משתמשים (UX) שונות.

אנשים הולכים עם הטלפונים שלהם לכל מקום, וכדאי שתוכלו לתקשר איתם בדיוק כשהם מחפשים אתכם

כמעט לכל אחד יש היום מחשב כף יד שנמצא איתו כל הזמן, ומאפשר גישה לשירותים חיוניים מהטלפון. מסיבה זו, בניית אפליקציה לעסק צריכה להיות בעדיפות גבוהה של בעלי עסקים וארגונים.

יישומים ניידים מגדילים את כמות המכירות כשהם מציעים ללקוחות שיטה נוחה לגלישה וקנייה, ומאפשרים להם לבצע רכישות מכל מקום בו הם נמצאים. תוכלו אפילו להשתמש באפליקציה שלכם על מנת להתריע בפני הלקוחות על חדשות שקשורות לארגון שלכם, שאתם רוצים שהם יקראו, מוצרים חדשים שפיתחתם ואירועים קרובים שאתם מתכננים. 

בניית אפליקציה לעסק גורמת לבית העסק שלכם להיות נוכח באופן קבוע בטלפונים של הלקוחות שלכם, והיא מציעה מידע נגיש בקלות ממש בקצות האצבעות שלהם. נוכחות מתמדת זו משפרת את חוויית הלקוח ויוצרת לבית העסק שלכם מוניטין מצוין.

בניית אפליקציה לעסק - כל מה שצריך לדעת

מה חשוב לקחת בחשבון בתהליך בניית אפליקציה לעסק?

מומלץ לבחון מספר גרסאות של אפליקציות שיכולות להתאים לארגון, ולקחת בחשבון את האפליקציות שמבטיחות גישה בכל הפלטפורמות הגדולות, ומציעות יותר הכללה וטווח הגעה לעסק שלכם. לדוגמא, אם האפליקציה לנייד שלכם תואמת רק ל-iOS, תחמיצו את שיווק העסק שלכם למשתמשי אנדרואיד.

הנדסה מחודשת של תכונות קבועות מבטיחה שאפליקציית המובייל שלכם מציעה את מסע המשתמשים הטוב ביותר בהתאמה לסוגי מכשירים קיימים וחדשים, ויש לקחת בחשבון ארבעה היבטים מרכזיים בתהליך בניית אפליקציה לנייד:

1. חשיבות ההתאמה לפלטפורמות

אפליקציות מקומיות מפותחות לפלטפורמות פרטניות ומותקנות במכשירים פרטניים. יישומים שאינם מקוריים, או היברידיים, הם יישומים שמותאמים לרשת, וזמינים באמצעות דפדפן האינטרנט במכשירים ניידים.

2. בניית אפליקציה לעסק על ידי צוות פנימי או במיקור חוץ

בניית אפליקציה לעסק על ידי צוות IT פנימי של הארגון פירושה שימוש בצוות שמועסק בארגון לפיתוח אפליקציה בהתאם לדרישות הספציפיות של הארגון שלכם. במיקור חוץ, ניתן לשכור שירותי חברה שמתמחה בבניית אפליקציות ושירותי IT מתקדמים, לבניית אפליקציה מתקדמת וחכמה עם תכונות עדכניות בהתאמה אישית לצרכי הארגון.

3. תכונות אפליקציות לנייד

התכונות באפליקציה הסלולרית שלכם משפיעות על תנועת בית העסק שלכם ועל שימור לקוחות. לדוגמא, תוכניות לביסוס נאמנות משתמשים, מעודדות אותם לשוב בתדירות קבועה לאפליקציה שלכם.

4. מודל תמחור נכון

לא כל האנשים ימהרו להוריד אפליקציות בתשלום, גם אם התשלום נמוך, או אפילו כזה שמבוסס על שקלים בודדים לחודש. 

לכן מודל התמחור האידיאלי מורכב מאפליקציה שניתן להוריד בחינם, עם הצעה לרכישות ולמינויים בתוך האפליקציה.

בניית אפליקציה בהתאמה אישית לצרכי ארגונים

לחברת טלדור יש מוניטין של מובילה בתעשייה בתחום המובייל וה-Web בארץ. הצוותים שלנו מתמחים בעולמות מגוונים ובפיתוח Rails, ג'אווה, Net ו-PHP. בנוסף, יש לנו מומחיות מיוחד בפיתוח Client Side, תוך שימוש ב-Javascript ו-HTML5 CSS3. 

ההתמחות שלנו בתחום המובייל כוללת פיתוח לאנדרואיד ול-iOS, בטכנולוגיות מתקדמות, והשירותים שלנו כוללים קשת של פתרונות בעולם התשתיות, שמותאמות אישית לצרכים של ארגונים, באמצעות אנשי Devops מומחים.

המומחים שלנו בקיאים גם בפיתוח אפליקציות וממשקי משתמשים בעולמות המובייל, האינטרנט, והאינטרנט של הדברים. הצוותים שלנו בקיאים בטכנולוגיות קוד פתוח כמו ריאקט, NodeJS ו-Angular, ושילוב טכנולוגיות אלה עם סטודיו עיצוב פנים מאפשר לנו יצירת ממשקי משתמשים ומוצרים מיוחדים בסטנדרטים מתקדמים ובזמנים קצרים במיוחד.

בניית אפליקציה לעסק: שאלות ותשובות

למה לבנות אפליקציה לעסק שלכם?

הסיבות החשובות ביותר להחלטה על בניית אפליקציה לעסק היא שיפור נגישות המוצרים והשירותים שלכם, הגברת נאמנות הלקוחות באופן אורגני, ושיפור ההיצע העסקי. אפליקציות לנייד מציעות שיטות נהדרות לתגמל לקוחות ולהוסיף להם ערך.

האם בניית אפליקציה לעסק מגדילה את העסק?

עסקים משתמשים באפליקציות כדי לשפר את התהליכים העסקיים שלהם ולהגדיל את רמת הנגישות של הלקוחות. 

אין ספק שיישומים ניידים נחשבים לכלים החשובים ביותר בעולם העסקים התחרותי של היום. ניתן ליצור אפליקציות לנייד עם מבצעים נהדרים על מנת לפתות לקוחות פוטנציאליים רבים ליצור קשר עם בית העסק.

איך אפשר להשתמש ברשתות החברתיות לשיווק אפליקציה סלולרית?

הרשתות החברתיות מסייעות לבעלי עסקים להגיע לבסיס לקוחות רחב יותר, שחלקם אולי אינם נמנים על קהל היעד הקיים שלכם. כלים כמו פרסומות בתשלום, תוכן שנוצר על ידי משתמשים ופלטפורמות שונות של הרשתות החברתיות יכולים למשוך יותר לקוחות פוטנציאליים לארגון שלכם.

יישומים ניידים ורשתות חברתיות יכולים להזין זה את זה כדי להגדיל את רמת שביעות רצון הלקוחות, את ההכנסות של הארגון ואת הנתונים הרלוונטיים שאתם אוספים על לקוחות קיימים ופוטנציאליים.

מהם היתרונות העיקריים של בניית אפליקציה לעסק?

בניית אפליקציה לעסק מאפשרת העלאת רעיונות חדשים שיכולים לתפוס את תשומת לב הלקוחות, ובעלי עסקים יכולים למצוא אזורים חדשים בארגון שלהם, שדורשים שיפור. מעורבות הלקוחות גוברת, וניתן לשפר השקת מוצרים ולהגדיל את הסבירות להצלחת מוצרים. 

כשבונים אותה נכון ומשתמשים בה כראוי, אפליקציה לעסק מאפשרת השגת יתרונות חשובים שכולם מובילים לשורה התחתונה: הגדלת הרווחים וביסוס מוניטין מעולה לארגון, כמוביל בתחומו.

בשורה התחתונה, כדי לבנות אפליקציה מצליחה לעסק, כדאי שהיא תשיג את המטרות העסקיות

לכל ארגון יש מטרות עסקיות פרטניות עיקריות, מלבד הגדלת הרווחים ושינוי העולם. כדי להבהיר את המטרות והצעדים שלכם, תרצו לאמת את הרעיון שלכם ולחקור את שוק היעד שלכם ואת התנהגות הצרכנים בכל הנוגע לרעיון המוצר הספציפי שלכם, והבנת האופן שבו הם צורכים מידע באופן מקוון.

חברת טלדור היא שותפה בכירה של ארגונים רבים בכל סוגי התעשיות והמגזרים, והמומחים שלנו מלווים חברות וארגונים בתחומי המובייל וה-Big Data. יש לנו את היכולות המקצועיות המתקדמות לפתח כלים ייעודיים לגופים ביטחוניים ולארגונים גדולים, בזכות שיתופי הפעולה האסטרטגיים שלנו עם חברות ויצרני התוכנה המובילים בעולם. 

צוות של מאות אנשי פיתוח מהמובילים בארץ ושמועסקים על ידינו מאפשר לנו להציע ללקוחות שלנו מעטפת שלמה ומתקדמת של פתרונות מחשוב, כולל בניית אפליקציה לעסק, כדי להשיג את המטרה הסופית של שירות מהיר וחכם בתפירה אישית לצרכי הארגון.

חזרה לחדר החדשות