בעקבות המצב טלדור החלה בייבוא של מכשירים מיוחדים ואוטומטים למדידת חום לרשתות השיווק ומקומות עבודה

התקנות האחרונות אשר ניתנו לציבור ולבתי העסק השונים, מחייבות את רשתות השיווק ומקומות העבודה הפעילים במדידת חום של כל הבאים בפתחם, וכן את באי המקום לחבוש מסיכה במרחב הציבורי. מצב זה העמיד עסקים ומקומות עבודה רבים תחת לחץ למציאת פתרונות שיאפשרו להם לעמוד בדרישות האמורות.

לאחר שהתקבלו פניות ממספר מוקדים, הוחלט בחברת טלדור על יצירת קשר עם אחת מהיצרניות המובילות בתחום, על מנת לייבא מספר מכשירים הנותנים פתרונות למדידת חום אוטומטית לארץ. בין הפתרונות שצפויים להגיע כבר השבוע: סורקי חום ניידים ואוטומטיים ללא מגע יד אדם, אשר מתריעים כאשר חום הגוף מעל לרגיל; סורקים דמויי מגנומטרים, המיועדים לבתי חולים, ארגונים גדולים ולמקומות ציבוריים שיודעים גם לזהות ולאמת אם המבקר חובש מסיכה; סורקי חום גוף בטכנולוגיית זיהוי פנים מתקדמת וכן סורקי חום ידניים. הפתרונות נמצאים כעת בראש העדיפויות של בתי עסק רבים ברחבי העולם כמו ארה"ב, איטליה, ומדינות רבות נוספות.

בקבוצת טלדור חברו לצורך העניין לחברת דיוק מדיקל סולושנס, חברה לשיווק ומכירות מוצרים וטכנולוגיות רפואיות, המשמשת כיום כמפיץ עיקרי למגזר הרפואי במיגון וסיוע במאבק כנגד נגיף הקורונה. החברה מציעה מגוון של מכשירים בעלויות של בין 4,000 ל10,000 ש"ח.
המכשירים החדשים יאפשרו מדידה מהירה, כשהטמפרטורה תוצג על מסך, ובמקרה של חום חריג תהיה התרעה קולית והבהוב. מכשירי המדידה יאפשרו חיסכון בכוח אדם, יסייעו במניעת הדבקה על ידי סינון הנכנסים למקום, כשחשד להדבקה עלול להביא לסגירת מפעלים חיוניים, ולעלויות משמעותיות עבור בתי עסק וארגונים. בנוסף, המכשירים נוחים לשימוש והתקנה וניתנים להתאמה במרחב הציבורי.

נתי הרשקוביץ, סמנכ"ל מכירות בחטיבת שירותים מנוהלים מקבוצת טלדור, סיפר על המהלך: "טלדור היא הזכיינית הבלעדית של הממשלה, ורוב קופות החולים לייצור ותחזוקה של עמדות לשירות עצמי. מכיוון שזהו תחום בו אנו מתמחים, עם התחלת הפניות אלינו, זיהינו את הצורך, ותוך 24 שעות יצרנו קשר עם יצרנית המכשירים שיגיעו השבוע לארץ. אני מאמין שהצורך בסורקים הללו רק יגדל. דוגמה לכך ניתן לקבל מהמצב בסין, שם המשבר אמנם בדרך לסיום מלא, אך בדיקות החום בכניסה למקומות העבודה, רשתות השיווק, מקומות ציבוריים ומקומות הבילוי השונים עדיין מתבצעות. נכון להיום, אין דרך אחרת לנטר את המחלה. מדידת החום, נותנת את האינדיקציה הטובה ביותר לזיהוי של חולה שעלול להדביק אנשים ולהשבית מקומות עבודה חיוניים לזמן רב".

אסף ליטבינוב, סמנכ"ל ומנהל חטיבת שירותים מנוהלים, מוסר: "חטיבת שירותים מנוהלים מקבוצת טלדור הינה חברת שירותי המחשוב הגדולה בישראל, וככזו חשוב לנו לספק ללקוחות שלנו ערך אמיתי בכל תקופה, קל וחומר בתקופת משבר. כאשר הבנו כי הצורך במכשירים למדידת חום צפוי לעלות, נערכנו מיד לספק את הפתרונות המהירים, היעילים והאפקטיביים ביותר בשוק. ואכן, למרות הקושי הגדול בייבוא מכשירים בעת כזו, שבה כל העולם במירוץ אחר ציוד הקשור למלחמה בקורונה, הצלחנו למצוא ולהביא לארץ מכשירים מתקדמים בזמן שיא. חשוב לנו להדגיש שאנחנו עומדים לשירות לקוחותינו וערוכים לספק להם את כל צרכיהם, על מנת שיוכלו לשמור על המשכיות עסקית".

לצפייה בכתבה
חזרה לחדר החדשות