פרויקט ביכורים: הצעירים המבטיחים של תעשיית ההיי-טק -אופיר צביק, מנהל טכנולוגיות ראשי וממייסדי XGlobe

הם צעירים, הם מוכשרים והם הדור הבא של התעשייה הטכנולוגית הישראלית – ובעצם כבר הנוכחי ● לרגל שבועות, מערכת אנשים ומחשבים ביקשה מבכירים בענף לסמן את מנהיגי העתיד וממשיכי דרכם

אופיר צביק, מנהל טכנולוגיות ראשי וממייסדי XGlobe מקבוצת טלדור. ממליץ: שחר צפריר, שותף ב-TLV Partners
פגשתי את אופיר ממש בתחילת הקריירה שלו, ומהרגע הראשון היה ברור שמדובר בבחור מיוחד ואיש מקצוע יוצא דופן. שילוב של סקרנות, יצירתיות, אחריות מקצועית, קסם אישי וגישה שהכל אפשרי ושאפשר ליהנות תוך כדי. היה ברור מהרגע הראשון שאופיר הוא טאלנט יוצא דופן, שיגדיר לעצמו יעדים ויגיע רחוק בקריירה. וכך אכן היה. שמחתי לעקוב אחרי החריצות, היוזמה וההישגים המרשימים של אופיר לאורך 20 השנים שחלפו מהיכרותנו המקצועית הראשונה.

אופיר צביק, מנהל טכנולוגיות ראשי וממייסדי XGlobe מקבוצת טלדור. צילום: אור זהבי

אופיר צביק, מנהל טכנולוגיות ראשי וממייסדי XGlobe מקבוצת טלדור. צילום: אור זהבי

למרות גילו הצעיר, לאופיר ותק של יותר מ-30 שנים בתחומי הטכנולוגיה. עוד בכיתה ה' הוא עבד בחנות מחשבים אחרי בית הספר ובתיכון הקים תקשורת אינטרנטית רב קווית בחדר שלו, הרבה לפני שהציבור היה מחובר לרשת. אופיר שירת בחיל האוויר וריכז את נושא המחשוב ביחידתו. תוך כדי לימודים, הוא החל לעבוד בחברות טכנולוגיה – בין היתר באובליקור, שנמכרה ל-CA, וב-XGlobe, שאותה הקים ביחד עם אלדר רטר ושנרכשה על ידי טלדור. כיום הוא מנהל את קבוצת הפיתוח של XGlobe בטלדור, שמספקת כלים חכמים כגון ניתוח עלויות ובקרה תקציבית, איחוד חשבונות, איחוד ספקי ענן שונים, יצירת התראות מותאמות אישית, שליטה ואוטומציה.

לצפייה בכתבה
חזרה לחדר החדשות