תיאור התפקיד:
למוקדי תמיכה טכנית הממוקמים במודיעין ובירושלים, דרוש/ה מנהל/ת למוקד דואר ישראל אשר אחראי/ת על ניהול צוות למתן תמיכה טכנית פנים ארגונית, זיהוי פערי ידע ומתן מענה והתנהלות מול מספר ממשקים, ליווי וקליטת עובדים חדשים,
משרה מלאה בימים א'-ה' 8:00-17:00
דרישות התפקיד:
ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה – חובה
יכולת ניהול ועבודה תחת לחץ, שירותיות , סובלנות , ויכולת למידה עצמית ,התנהלות מול גופים חיצוניים
ראש פתוח ללמידה עצמית , עמידה בלוחות זמנים , שמירה על מדיניות אבטחת מידע
שליטה מלאה ב- Office 2003-7-10 הכרת תוכנת השתלטות ידע בסיסי ב Active directory הכרות עם סיטריקס ושרתי דואר –חובה
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד