דרוש/ה מנהל/ת מוקד עבור ארגון ציבורי גדול

תיאור התפקיד:

למוקדי תמיכה טכנית הממוקמים במודיעין ובירושלים, דרוש/ה מנהל/ת למוקד דואר ישראל אשר אחראי/ת על ניהול צוות למתן תמיכה טכנית פנים ארגונית, זיהוי פערי ידע ומתן מענה והתנהלות מול מספר ממשקים, ליווי וקליטת עובדים חדשים,

משרה מלאה בימים א'-ה'  8:00-17:00

 

דרישות התפקיד:

ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה – חובה

יכולת ניהול ועבודה תחת לחץ, שירותיות , סובלנות , ויכולת למידה עצמית ,התנהלות מול גופים חיצוניים

ראש פתוח ללמידה עצמית , עמידה בלוחות זמנים , שמירה על מדיניות אבטחת מידע

שליטה מלאה ב- Office 2003-7-10 הכרת תוכנת השתלטות ידע בסיסי ב Active directory הכרות עם סיטריקס ושרתי דואר –חובה

 

 

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד